Komendanten er født!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. april 2009

Loggidut

Hæ hæ, i går øvede Tif "igen igen" på at kravle op over hendes høje stol, mens den lå ned, altså, det er jo en hokus pokus, så den kan vende på de mest mærkelige måder!
men hun var så kravlet op for guderne må vide hvilken gang, og Michael havde stået fast ved siden af for at hjælpe hende ned igen...men til sidst valgte han så at legen var slut...lol...da han så sagde slut, rejste sig og gik, så brølede tøsen bare efter ham: DA DA DA DA DA DA (i en meget vred tone) mens hun først pegede på ham, og derefter pegede på gulvet hvor han lige havde stået...harhhhhh...så kan han fandme lær det! Det er kvinderne der styrer hans liv, og bliver ved med det fremover!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2009

linemus

LOL jeg kan lige se det for mig. Signe er nemlig også rigtig god til at råbe højt og bestemt, mens hun peger løs og rynker brynene

Anmeld

22. april 2009

Tynen

Yes! Den kender jeg!

Hvis jeg synes Stig har været for længe i garagen beder jeg bare Stella om at kalde på far!
Hun finder fluks sin stol, hiver den hen til vinduet, hamrer og banker på ruden men hun lyder som en "sang" der bliver spillet bagfra (Sådan lidt skræmmende uhyggeligt, faktisk) og råber med meget, meget dyb stemme: Stiiiiiiiiig! Arhgsgrcbbdkvolsmanjhhyr dmkcxhgaal!

Den nye er at hun klapper det sted hun synes vi skal sidde mens hun bestemt siger: Siiit, siiit!

Anmeld

23. april 2009

Kaufie

Jojo - sådan en har jeg også.

William peger på gulvet og siger "sit der". Når man så har sat sig, skubber han en på panden og siger "puuuut" - som enten kan betyde "læg dig ned og sov-put" eller "prut på maven-put". Han elsker at prutte mig på maven

Og gaflen skal ligge "på boore" (man er vel Sundbynit) når han ikke vil have man giver ham mad.

Anmeld

23. april 2009

Loggidut

Kaufie skriver:

Jojo - sådan en har jeg også.

William peger på gulvet og siger "sit der". Når man så har sat sig, skubber han en på panden og siger "puuuut" - som enten kan betyde "læg dig ned og sov-put" eller "prut på maven-put". Han elsker at prutte mig på maven

Og gaflen skal ligge "på boore" (man er vel Sundbynit) når han ikke vil have man giver ham mad.

!

ha ha Kaufie...den med boore...den kender jeg, her er det bare et buuur...og ja sundbynit, det er vi og det er vores børn!

Lidt lige som vi joker ude på jobbet med at vi lige tager i CÆÆÆÆÆNDER!
Altså Centeret i City Syd!

lol, Tynen, du er altså nød til at filme Stella når hun gir den gaz!

det er sgu da utroligt hvad man skal finde sig i når man har små unger, der vil bestemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.