ved godt jeg er skør men fejrer alle ugerne i min graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2012

Camillos

Nessie skriver:

Det er da lidt hygegligt

Men dag for dag, tror jeg nok at jeg selv ville blive lidt idiot af, SÅ meget spændende sker der jo heller ikke natten over

hehe nej det gør der nemlig ikke men det er fantastisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

Clisolka

Masig skriver:

Hehe gør jeg også.... Hver søndag siger jeg til manden "så går vi ind i uge xx i morgen".. Bare for lige at gøre opmærksom på at vi er den uge tættere på at få vores lille bebse....

Så synes det er helt ok, og hvis nogle synes vi er skøre, så lad dem om det

Jeg gjorde det samme til kæresten 

Skøre, hvem? 

Anmeld

24. maj 2012

Guldimaven

Nej det er da ikke skørt! Det har jeg også gjort, og på onsdag fejrer jeg den for sidste gang i denne graviditet, nemlig 40+0! YES

Hvis jeg når så langt!

Anmeld

24. maj 2012

Tanjadamgaard

Camillos skriver:

19+0  Juhuuuu  

Hvor er du sød og absolut ikke skør  

Jeg fester med dig, stort tillykke med du er i uge 19. 

Anmeld

24. maj 2012

MorDk

Smiler det er ikke skørt! Det samme gør jeg *S* 

Er idag 24+0 

Anmeld

24. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her holder vi også en lille jubel " fest " hver mandag aften, når vi sidder og slapper af i sofaen. Så kigger vi lige på hinanden og siger Jayy i morgen går vi i en ny uge!!  Så melder mig gerne i de skøres klub!! Vh stine

Anmeld

25. maj 2012

frk-stoltze

Ha ha du er skam ikk skør, jeg gør det nemlig også

Hver mandag meddeler jeg kæresten at vi er så langt henne, og så læser jeg op for ham, hvor stor baby-boy er og hva han kan nu osv

Anmeld

25. maj 2012

Masig

Camillos skriver:

hehe .. Ja tiden går bare derud af... 19 uger går sku stærkt og så alligevel vil man gerne lige over til uge 30 hvor man er lidt mere sikker på bebsen kommer ud og har det godt..   

Men tror virkelig også man skal huske at nyde at være gravid, for pludselig har man et kæmpe ansvar i armene.. .. 

Ja jeg går også bare og tæller dage (3 endnu) til jeg når de 30 uger.... Og så tæller jeg dage til jeg når de 37 uger hehe....

Tja synes det er svært at nyde at være gravid når man har ondt, men de få dage hvor der ikke er noget, og ma bare kan mærke bebsen lege derinde, så er det jo sjovt

Anmeld

25. maj 2012

Masig

Babymor2010 skriver:

Jeg gjorde det samme til kæresten 

Skøre, hvem? 

Godt, så er det ikke kun mig.. Kan godt være kæresterne synes vi er lidt småtossede, men det må de bare finde sig i... Tror efterhånden han har fundet ud af herhjemme at man bliver en helt anden person når man er gravid hehe...

Anmeld

25. maj 2012

Princesspigen

Camillos skriver:

19+0  Juhuuuu  

og det må du absolut gerne gøre

ved godt jeg er lidt forsinket, men tillykke  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.