ved godt jeg er skør men fejrer alle ugerne i min graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2012

Camillos

Masig skriver:

Ja lige præcis... Og det bliver bare mere og mere virkeligt jo tættere man kommer på terminen.... Det er så fantastisk at tænke på man snart ligger der med sin lille baby... Synes godt nok også det er gået stærkt med jer... Ja det må det jo så også være for mig selv, men kan bare huske det så tydeligt da du testede positiv.. det er vildt så hurtigt tiden går altså...

hehe .. Ja tiden går bare derud af... 19 uger går sku stærkt og så alligevel vil man gerne lige over til uge 30 hvor man er lidt mere sikker på bebsen kommer ud og har det godt..   

Men tror virkelig også man skal huske at nyde at være gravid, for pludselig har man et kæmpe ansvar i armene.. .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

Nattøs

Det gøre jeg også skriver hver uge på facebook, så er vi så langt og mangler så lidt.. også kæresten får et tillykke så er vi så langt er 32+0 i dag

Anmeld

24. maj 2012

LouiseRH

Camillos skriver:

19+0  Juhuuuu  

Det er fuldt ud tilladt! Gjorde det også da jeg var gravid med Isabella

Anmeld

24. maj 2012

OktoberMor

Camillos skriver:

19+0  Juhuuuu  

Hov,Hov ... Jeg syntes overhovedet ikke at det er skørt, tværtimod! Du skal da bare fejre alt det du vil, det er jo det største man som kvinde nogensinde kan opleve! Nyd din graviditet så længe den varer. det gør jeg. :-) Jeg tager hverdag med et smil, efter jeg blev gravid, kan jeg ikke huske en eneste dag hvor jeg ikke har smilet, nusset maven og været så lykkelig! Men samtidig lidt bange, for der ligger jo et menneske i min mave!?

Anmeld

24. maj 2012

ønskebørn74

Camillos skriver:

19+0  Juhuuuu  

weeeee.. tiden går stærkt..

Anmeld

24. maj 2012

Camillos

lillemor92 skriver:

Hov,Hov ... Jeg syntes overhovedet ikke at det er skørt, tværtimod! Du skal da bare fejre alt det du vil, det er jo det største man som kvinde nogensinde kan opleve! Nyd din graviditet så længe den varer. det gør jeg. :-) Jeg tager hverdag med et smil, efter jeg blev gravid, kan jeg ikke huske en eneste dag hvor jeg ikke har smilet, nusset maven og været så lykkelig! Men samtidig lidt bange, for der ligger jo et menneske i min mave!?

tak ja det er naturligt.. jeg har desværre haft mange bekymringer indtil efter uge 14 ca... men nu er jeg begyndt at glæde mig over jeg er så langt er det er de færreste det går galt for nu :

Anmeld

24. maj 2012

Camillos

ønskebarn74 skriver:

weeeee.. tiden går stærkt..

jaee det gør den godt nok

Anmeld

24. maj 2012

Nessie

Det er også noget af det bedste du kan fejre

Jeg læste hver uge op af min graviditetsbog, med størrelse osv. Så kunne vi enten grine lidt af at det hele ikke passede, eller undre os over hvad der foregik derinde i maven, det var så hyggeligt  Synes jeg, ved ikke rigtig med manden

Anmeld

24. maj 2012

Camillos

Nessie skriver:

Det er også noget af det bedste du kan fejre

Jeg læste hver uge op af min graviditetsbog, med størrelse osv. Så kunne vi enten grine lidt af at det hele ikke passede, eller undre os over hvad der foregik derinde i maven, det var så hyggeligt  Synes jeg, ved ikke rigtig med manden

det samme her .. kæresten er sådan lidt ligeglad så længe det går som det skal .. er det ligegyldigt med hvor stor den er osv.. hehe men jeg hygger mig også med læsningen.. inde på min mave er der en graviditets kaldender hvor man kan følge graviditeten dag for dag 

Anmeld

24. maj 2012

Nessie

Camillos skriver:

det samme her .. kæresten er sådan lidt ligeglad så længe det går som det skal .. er det ligegyldigt med hvor stor den er osv.. hehe men jeg hygger mig også med læsningen.. inde på min mave er der en graviditets kaldender hvor man kan følge graviditeten dag for dag 

Det er da lidt hygegligt

Men dag for dag, tror jeg nok at jeg selv ville blive lidt idiot af, SÅ meget spændende sker der jo heller ikke natten over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.