lussekur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2012

Clisolka

sweet skriver:

slet ikke.. det er nogle år siden jeg prøvede det da en almindelig lussekur ikke virkede på mig, og så var der en der sagde jeg skulle prøve loppe shampoo..

gjorde det engang og så var de væk...

troede heller ikke selv på det da hun sagde det, men det hjælp sku

Jeg kan i hvert fald ikke anbefale tændingsvæske 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

sweet

Babymor2010 skriver:

Jeg kan i hvert fald ikke anbefale tændingsvæske 

hihi har du prøvet det??

Anmeld

24. maj 2012

Clisolka

hihi har du prøvet det??

Jeps - første gang jeg havde lus var for et par år siden. Jeg tænkte det ikke kunne skade, men jeg blev klogere... Men det dræbte da de  levende lus  

Anmeld

24. maj 2012

sweet

Babymor2010 skriver:

Jeps - første gang jeg havde lus var for et par år siden. Jeg tænkte det ikke kunne skade, men jeg blev klogere... Men det dræbte da de  levende lus  

og hvad skete der med håret??

Anmeld

24. maj 2012

Clisolka

sweet skriver:

og hvad skete der med håret??

Der skete skam ikke noget  I de efterfølgende år havde jeg SÅ meget skæl efter den tur 

Anmeld

24. maj 2012

sweet

Babymor2010 skriver:

Der skete skam ikke noget  I de efterfølgende år havde jeg SÅ meget skæl efter den tur 

ejjjj så ved du det til en anden gang... og hvem ved det kunne jo have været super kuren du havde fundet dengang

Anmeld

24. maj 2012

Clisolka

sweet skriver:

ejjjj så ved du det til en anden gang... og hvem ved det kunne jo have været super kuren du havde fundet dengang

Haha ja, dét gør jeg aldrig igen - for hold op det gjorde ondt i hovedbunden... Men man er vel villig til alt for de små kryb - bare tanken om når Isabella får dem  Ja, så er jeg den første der klipper mig selv skaldet 

Anmeld

24. maj 2012

sweet

Babymor2010 skriver:

Haha ja, dét gør jeg aldrig igen - for hold op det gjorde ondt i hovedbunden... Men man er vel villig til alt for de små kryb - bare tanken om når Isabella får dem  Ja, så er jeg den første der klipper mig selv skaldet 

bare jeg høre ordet lus kripler det over det hele, det var også derfor jeg ikke tøvede med at prøve loppe shampoo da det andet ikke hjalp

Anmeld

24. maj 2012

wamse

Ikke for noget, men synes godt nok, at det er pænt ulækkert at tage i en offentlig svømmehal, når man ved at barnet har lus

Anmeld

24. maj 2012

Clisolka

sweet skriver:

bare jeg høre ordet lus kripler det over det hele, det var også derfor jeg ikke tøvede med at prøve loppe shampoo da det andet ikke hjalp

Haha ja, ordet lus er ikke et godt ord. Altså jeg ville nok godt turde loppeshampoo på mig selv - det kan vel ikke være værre end det jeg har afprøvet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.