Hej skønne kvinder! 
Jeg har brug for jeres råd, hjælp!
( Sorry, det er lidt langt!)
Jeg håber at der findes nogen af jer derude der gider at læse mit opslag, for jeg har virkelig brug for at komme ud med mine frustrationer..
Sagen er den at jeg begyndte at få ondt i bækkenet og hofterne for omkring en måned siden, jeg er idag 21+0, jeg tog så til lægen for at få hende til at vurdere mig, hun ville så sende mig til fys, da hun ikke kunne sige 100% om det var begyndende bækkenløsning, Jeg kommer så til fys, der kan oplyse at pga mine hofter er skæve i forvejen, så har det nu resulteret i at mit bækken er skævt og løst, så det er derfor jeg går og har så ondt, hun siger efterfølgende at hun vil opfodre lægen til at sygemelde mig resten af graviditeten, dvs. jeg har termin d 4/10.. Min jordemoder, vurdere også at jeg bør blive sygemeldt resten af tiden for ikke at forværre det. Jeg blev så sygemeldt og måtte droppe ud af min uddannelse, så jeg måtte op på kommunen og melde mig ledig, de ber så lægen om en lægeerklæring på min sygemelding, så jeg skal derfor ringe til min læge idag, for at få dem til at udfylde det papir, jeg kommer så til at snakke med en praktikant dernede, (det skal lige siges at jeg i snart 1 år har overvejet at skifte læge, grundet dårlig behandling gang på gang dernede fra.) - Hun siger så at hun vil skrive til kommunen at jeg er sygemeldt, og jeg ikke kan noget fysisk, og belastende, men at jeg godt kan sidde stille, men jeg forklare hende at jeg kan hverken stå, sidde eller ligge i særlig lang tid så gør det skide ondt, hun svare så "Ja, men du kan jo ikke lave ingenting indtil du skal nedkomme!, du bliver jo nød til at lave noget", så vælger hun lige at snakke med en anden læge dernede fra inden hun tager et valg, så hun siger at jeg vil få brev fra kommunen på et tidspunkt, og jeg så der vil se om jeg er sygemeldt til barslen eller om jeg kan blive sendt ud i noget.
Jeg ved sku ikke om det bare er mine humørsvingninger der gør mig så sur over det, men hvorfor er det lige at nogle folk kan ringe til sin læge og blive sygemeldt over absolut ingenting, og endda nogen gange pga en løgn bare for at sidde stille, mens jeg er nød til at græde i telefonen, og stadig få et lorte svar.? Jeg forstår det virkelig ikke!
Er der nogen der har prøvet eller hørt noget ligende, hvor man bliver sendt ud i noget trods smerter, og forsøg på sygemelding.. Jeg ved sku ikke helt hvad jeg skal gøre!!