Hjææææælp...keder mig ihjel!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2012

Tona

Sørens skriver:

OMG..uge 8...din stakkel....ja ved godt at jeg nok skal komme igennem det...er bare så frustreret lige nu...især ved tanken om ikke at have et arbejde at vende tilbage til....men tror nu det bliver nemmere når lillemanden kommer ud til mig

Det bliver helt klart lettere når barnet kommer, for smerterne letter jo noget og du har travlt med at lave en masse og har så meget glæde i dit liv og kan pludselig gå ture osv igen med tiden så det bliver meget bedre det hele.

Man skal bare huske ikke at male for lyserødt et billede af tiden når barnet er kommet, for det er også hårdt og det gør også stadig ondt i noget tid og man har stadig ikke et job osv. Så vær realistisk. Jeg siger det ikke for at være tarvelig, men bare fordi jeg selv havde malet det så vildt op i mit hovede som at nu blev det hele godt at jeg endte med at gå ned med stress efter fødslen da det hele så ikke var absolut og kun vidunderligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

AMtrier

Sørens skriver:

Jeg er blevet sygemeldt pga en grim bækkenløsning...så har gået hjemme i næsten 1 måned og der er laaaang tid til jeg skal føde (termin d.4 september)

Jeg kan ikke gå ture (i mere end max 30min), jeg kan tage bussen ned til svømmehallen og svømme, men igen kun i kort tid inden det begynder at gøre for ondt, ALLE mine 3 veninder ;-) arbejder og har ikke tid til at "lege" OG jeg har INGEN penge så kan ikke engang shoppe eller gå på cafe eller i bio.............AAAAAAAARRRRGGGGHH

...hader at kede mig!!!! OG så lige prikken over I'et....min chef har meddelt mig at der nok ikke er en stilling til mig når min barsel er slut!!! (har selvfølgelig kontaktet HK osv) ..så det gør jo bare at jeg ufrivillligt nok får en længere barsel...CRAP

...andre der keder sig!!???

Undskyld for det sure opstød...føler mig bare så alene...øv!

jeg kender det SÅ godt !

jeg har gået hjemme siden oktober da min mand fik kræft. og nu er vi i fertillitetsbehandling så er stadig ikke helt i stand til at starte igen ! jeg KEDER MIG !!!!

jeg er lige flyttet til Århus for et år siden, og kender ikke særlig mange her. så har ingen at være sammen med, og min mand arbejder bare hele tiden (sådan føles det i hvert fald)

det er virkelig hårdt at til sidst føle sig helt alene

det er heldigt det er blevet så lækkert vejr, så kan jeg tage på stranden og kede mig der

kram

Anmeld

24. maj 2012

AMtrier

Missq4 skriver:

Er det ikke nogen her ind fra imidt område som også går hjemme som kunne "lege med" ��

jeg er lige flyttet fra Århus N. så er ikke helt i dit område længere jeg er flyttet til Egå

Anmeld

24. maj 2012

Sørens

Amandas-mor skriver:

Det bliver helt klart lettere når barnet kommer, for smerterne letter jo noget og du har travlt med at lave en masse og har så meget glæde i dit liv og kan pludselig gå ture osv igen med tiden så det bliver meget bedre det hele.

Man skal bare huske ikke at male for lyserødt et billede af tiden når barnet er kommet, for det er også hårdt og det gør også stadig ondt i noget tid og man har stadig ikke et job osv. Så vær realistisk. Jeg siger det ikke for at være tarvelig, men bare fordi jeg selv havde malet det så vildt op i mit hovede som at nu blev det hele godt at jeg endte med at gå ned med stress efter fødslen da det hele så ikke var absolut og kun vidunderligt

Tak for rådet! det er nok fornuftigt at tænke sådan..så man ikke bliver skuffet! tak!!

Anmeld

24. maj 2012

Darling<3

Kender godt det der med at man keder sig max...!

Jeg har gået hjemme siden oktober 2010, pga manglende arbejde

Kan desværre ikke komme med nogle råd om hvordan tiden går hurtigere - måske kan du starte en "før" mødregruppe op??

Er i færdige med babyværelset? Ellers er der også lidt at lave der jo

Anmeld

24. maj 2012

Missq4

AMtrier skriver:

jeg er lige flyttet fra Århus N. så er ikke helt i dit område længere jeg er flyttet til Egå

Ej hvor hyggeligt måske vi skulle prøve at mødes en dag kunne være der var flere fra Århus der var friske ��

Anmeld

24. maj 2012

AMtrier

Missq4 skriver:

Ej hvor hyggeligt måske vi skulle prøve at mødes en dag kunne være der var flere fra Århus der var friske ��

det synes jeg lyder som en god ide! nu hvor mange af de andre kan mødes kan det da ikke passe at der ikke er nogle i Århus som er friske !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.