Sørens skriver:
Jeg er blevet sygemeldt pga en grim bækkenløsning...så har gået hjemme i næsten 1 måned og der er laaaang tid til jeg skal føde (termin d.4 september)
Jeg kan ikke gå ture (i mere end max 30min), jeg kan tage bussen ned til svømmehallen og svømme, men igen kun i kort tid inden det begynder at gøre for ondt, ALLE mine 3 veninder ;-) arbejder og har ikke tid til at "lege" OG jeg har INGEN penge så kan ikke engang shoppe eller gå på cafe eller i bio.............AAAAAAAARRRRGGGGHH
...hader at kede mig!!!! OG så lige prikken over I'et....min chef har meddelt mig at der nok ikke er en stilling til mig når min barsel er slut!!! (har selvfølgelig kontaktet HK osv) ..så det gør jo bare at jeg ufrivillligt nok får en længere barsel...CRAP
...andre der keder sig!!???
Undskyld for det sure opstød...føler mig bare så alene...øv!
jeg kender det SÅ godt !
jeg har gået hjemme siden oktober da min mand fik kræft. og nu er vi i fertillitetsbehandling så er stadig ikke helt i stand til at starte igen ! jeg KEDER MIG !!!!
jeg er lige flyttet til Århus for et år siden, og kender ikke særlig mange her. så har ingen at være sammen med, og min mand arbejder bare hele tiden (sådan føles det i hvert fald

)
det er virkelig hårdt at til sidst føle sig helt alene

det er heldigt det er blevet så lækkert vejr, så kan jeg tage på stranden og kede mig der
kram
Anmeld