Sørens skriver:
Jeg er blevet sygemeldt pga en grim bækkenløsning...så har gået hjemme i næsten 1 måned og der er laaaang tid til jeg skal føde (termin d.4 september)
Jeg kan ikke gå ture (i mere end max 30min), jeg kan tage bussen ned til svømmehallen og svømme, men igen kun i kort tid inden det begynder at gøre for ondt, ALLE mine 3 veninder ;-) arbejder og har ikke tid til at "lege" OG jeg har INGEN penge så kan ikke engang shoppe eller gå på cafe eller i bio.............AAAAAAAARRRRGGGGHH
...hader at kede mig!!!! OG så lige prikken over I'et....min chef har meddelt mig at der nok ikke er en stilling til mig når min barsel er slut!!! (har selvfølgelig kontaktet HK osv) ..så det gør jo bare at jeg ufrivillligt nok får en længere barsel...CRAP
...andre der keder sig!!???
Undskyld for det sure opstød...føler mig bare så alene...øv!
Jeg har gået ledig i HALVANDET ÅR!!!! Så spørg om JEG keder mig efterhånden.... En måned er ingenting... Men kan så sandelig godt forstå din frustration, når man er vant til at komme ud og have noget at stå op til hver dag, så er selv en lille måned bare et helvede når man intet må.... Jeg glæder mig bare så meget til bebse kommer så jeg har noget at se til igen...
Jeg har ikke BL, men rigtig mange plukveer, så kan heller ikke gå mere end 30 min ad gangen, svømmehallen er mega dyr så det er max én gang om ugen der er råd til det, jeg må ikke gøre rent sådan for alvor, må selvfølgelig godt rydde lidt op og sådan, men må ikke støvsuge og vaske gulv, må ikke gå med hunden....Og ja penge hænger heller ikke på træerne her, så det med shopping er heller ikke smart... Og kender til det med vennerne der er på arbejde....
Så jo jeg keder mig skam også temmelig meget.... Altid noget det er godt vejr, så kan man sætte sig ud og få lidt sol 
Anmeld