Hvordan sover ungerne her i varmen? Hvad sover de i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2012

HeidiØ

William sover i kortærmet body både nat og dag! Med tæppe i barnevogn om dagen og med dyne henover benene om natten .. Han er nem nok at lægge til nat pt men vågner 1.000.000 gange om natten!! I nat var Thomas oppe kl 4 med ham, der var han fresh!! :/ .. Helt klart varmen og fordi vi er i sommerhus!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Ka+Ma=Be

HeidiØ skriver:

William sover i kortærmet body både nat og dag! Med tæppe i barnevogn om dagen og med dyne henover benene om natten .. Han er nem nok at lægge til nat pt men vågner 1.000.000 gange om natten!! I nat var Thomas oppe kl 4 med ham, der var han fresh!! :/ .. Helt klart varmen og fordi vi er i sommerhus!!

Puuha, det er hårdt med de nætter! 

Jeg synes det svinger meget for tiden  Men nu skulle det blive lidt koldere igen, så må vi jo se om det hjælper på nætterne

Deeejligt med sommerhus!  Det kunne jeg godt lige bruge

Anmeld

28. maj 2012

Ka+Ma=Be

SaNiNa skriver:

Naia har de sidste par dage bare haft en heldragt på udne body og hun sover i barnvognen uden dyne.

hun sover meget længere end hun  plejer tirsdag sov hun 3 timer og onsdag 2 time og  går 2 timer hun plejer at sove 45-1½ time til middage

Det var godt nok utroligt! Jeg synes egentlig også at Benjamin sover fint om dagen. Det har været nætterne der har været meget varme.

Anmeld

28. maj 2012

Ka+Ma=Be

RiUL skriver:

Puha, det er jo også bare sindssygt varmt lige for tiden

Vi sover jo i kælderen, så der er nogenlunde køligt - 20 grader, så Oliver sover i natdragt.

Har I prøvet med dynebetrækket i stedet for dyne? Men, ja - det ændre jo ikke rigtig på temperaturen i soveværelset.. Hmm, kan I ikke ha gardinerne trukket for hele dagen, og vinduet åbent også? 

Det må være dejligt at sove der i kælderen! Der er heller ikke en bagende sol dagen lang

Vi har netop trukket mørklægningen for hele dagen og åbnet alle vinduer! Men jeg synes det er blevet en smule bedre. I dag har han fået en heldragt på og ligger ovenpå sin dyne, så det er lidt bedre end bare i ble.

Anmeld

28. maj 2012

SaNiNa

Ka+Ma=Be skriver:

Det var godt nok utroligt! Jeg synes egentlig også at Benjamin sover fint om dagen. Det har været nætterne der har været meget varme.

Naia sover bestem ikke godt om natten i nat har hun pivet og klynket helt vildt.

Kan ikke helt finde ud af om hun er ved at være syg håber jeg ikke for nicklas skal starte børnehave d6 så han er hjemme fra d.1 til d. 6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.