Hvordan sover ungerne her i varmen? Hvad sover de i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

920 visninger
14 svar
0 synes godt om
24. maj 2012

Ka+Ma=Be

Hvad giver i jeres børn på om natten?

Benjamin sover i ble.... and that's it!  Han KAMPSVEDER, den stakkels dreng. Han har haft meget svært ved at sove de sidste par nætter og aldrig har vi kæmpet så meget og så længe! I går tog det os 4 timer... FIRE TIMER... at få ham til at sove. Det er aldrig sket før 

Jeg ved ikke hvorfor, men jeg gætter på en blanding varme blandet med lidt tigerspring og en del ammestopsreaktion. Puuha!

Hvordan sover jeres unger for tiden? Jeg savner min lille engel der sover om natten  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

TrineMine86

Ka+Ma=Be skriver:

Hvad giver i jeres børn på om natten?

Benjamin sover i ble.... and that's it!  Han KAMPSVEDER, den stakkels dreng. Han har haft meget svært ved at sove de sidste par nætter og aldrig har vi kæmpet så meget og så længe! I går tog det os 4 timer... FIRE TIMER... at få ham til at sove. Det er aldrig sket før 

Jeg ved ikke hvorfor, men jeg gætter på en blanding varme blandet med lidt tigerspring og en del ammestopsreaktion. Puuha!

Hvordan sover jeres unger for tiden? Jeg savner min lille engel der sover om natten  

holy.. det var lang tid at kæmpe, pyhhh... jeg tror bestemt også at de er ret påvirkede af varmen..

vores Magnus, sover nogenlunde om natten - men om DAGEN  pyh, han KAN bare ikke sove i denne varme, igår lykkedes det os at få ham til at sove middagssøvn da kl var over 16, han have dog sovet formiddagslur fra 8-9, meeen...

han kan godt vågne om natten og være vildt svedig, og så kan det tage en lille ½ time at få ham til at sove igen, han sover i langærmet body om natten og i kortærmet body i barnevognen om dagen..

Anmeld

24. maj 2012

L&V

Arh med det funger slet ikke med den varme.. Hun sov 20min i formiddag og efter 2½times kæmpen har jeg lige fået hende til at sove Om natten tager det os bare en krig før hun sover, men vågner heldigvis ik... Hun har bare body og lagen på.. både om natten og i barnevognen

Anmeld

24. maj 2012

Ka+Ma=Be

TrineMine86 skriver:

holy.. det var lang tid at kæmpe, pyhhh... jeg tror bestemt også at de er ret påvirkede af varmen..

vores Magnus, sover nogenlunde om natten - men om DAGEN  pyh, han KAN bare ikke sove i denne varme, igår lykkedes det os at få ham til at sove middagssøvn da kl var over 16, han have dog sovet formiddagslur fra 8-9, meeen...

han kan godt vågne om natten og være vildt svedig, og så kan det tage en lille ½ time at få ham til at sove igen, han sover i langærmet body om natten og i kortærmet body i barnevognen om dagen..

Puh det var heller ikke meget søvn.  

Jeg håber de vænner sig lidt til varmen, så de igen kan sove godt  I dag tog det heldigvis igen kun 5 min. at putte Benjamin  Så jeg satser på, at det var en engangsforseelse

Anmeld

24. maj 2012

Ka+Ma=Be

Månsson skriver:

Arh med det funger slet ikke med den varme.. Hun sov 20min i formiddag og efter 2½times kæmpen har jeg lige fået hende til at sove Om natten tager det os bare en krig før hun sover, men vågner heldigvis ik... Hun har bare body og lagen på.. både om natten og i barnevognen

Kan forstå at vi ikke er de eneste! Som jeg skrev til Trine, håber jeg at det er et tilvænningsspørgsmål. Ellers bliver det godt nok en laaang sommer. Godt man ikke har et spædbarn!

Anmeld

24. maj 2012

L&V

Ka+Ma=Be skriver:

Kan forstå at vi ikke er de eneste! Som jeg skrev til Trine, håber jeg at det er et tilvænningsspørgsmål. Ellers bliver det godt nok en laaang sommer. Godt man ikke har et spædbarn!

Håber jeg godt nok os.. Hun er bare helt væk endnu, men nøj hvor hun os trængte, bette pus.. Årh ja stakkels unger og stakkels nye mødre som om det ik er hårdt nok

Anmeld

24. maj 2012

TrineMine86

Ka+Ma=Be skriver:

Puh det var heller ikke meget søvn.  

Jeg håber de vænner sig lidt til varmen, så de igen kan sove godt  I dag tog det heldigvis igen kun 5 min. at putte Benjamin  Så jeg satser på, at det var en engangsforseelse

ej hvor sjovt, idag har Magnus også været nem at putte, og han sov endda 2½ time middagslur (det er lææænge siden han har gjort det ) jeg håber og  for at de endelig har vænnet sig til varmen

Anmeld

24. maj 2012

Ka+Ma=Be

TrineMine86 skriver:

ej hvor sjovt, idag har Magnus også været nem at putte, og han sov endda 2½ time middagslur (det er lææænge siden han har gjort det ) jeg håber og  for at de endelig har vænnet sig til varmen

Hehe hvor dejligt! Jeg krydser også alt jeg kan for at det forsætter!  

Anmeld

25. maj 2012

SaNiNa

Naia har de sidste par dage bare haft en heldragt på udne body og hun sover i barnvognen uden dyne.

hun sover meget længere end hun  plejer tirsdag sov hun 3 timer og onsdag 2 time og  går 2 timer hun plejer at sove 45-1½ time til middage

Anmeld

26. maj 2012

RiUL

Puha, det er jo også bare sindssygt varmt lige for tiden

Vi sover jo i kælderen, så der er nogenlunde køligt - 20 grader, så Oliver sover i natdragt.

Har I prøvet med dynebetrækket i stedet for dyne? Men, ja - det ændre jo ikke rigtig på temperaturen i soveværelset.. Hmm, kan I ikke ha gardinerne trukket for hele dagen, og vinduet åbent også? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.