Hvor længe var I sammen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2009

Pia.

Jeg mødte mine børns far i 1996 - var kollegaer/venner i 2 år
Blev kæreste, forlovet og gift med ham i 1998
Fik vores første barn Mikkel i 1999
Fik vores andet barn Mille i 2002
og vores 3 barn Mads i 2006 vi er nu her i 2009 gået fra hinanden og bor hver for sig... Men er bestemt gode venner - jeg har lige været på weekend sammen med mine børn hos deres far - så vi tager hjem i aften til Guldborg igen... Rigtig hyggelig weekend...

Knus Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2009

simo0on

Hej
Mig og min tidligere kæreste gik fra hinanden da hun var nået til uge 9 i graviditeten..
Regner med at blive far til november 2009, glæder mig så meget til at se barnet for første gang

Anmeld

10. maj 2009

Mor.sander

Mødte min datters far i nytårsaften 97/98, der jeg var 16 år, 4 mdr. efter var jeg gravid, vi gik fra hinandeni 2001, da hun var 2½ år.
Så mødte jeg min søns far i slutningen af 2001, her er jeg 20 år, blev gravid 5 mdr. efter... Vi gik fra hinanden i 2007, der var vores søn 5 år og jeg 26 år.

Motto: Heller lykkelig mor til børn med forskellige fædre, end ulykkelig mor til børn med samme far.

Knus Selina... Ikke single, men uden uddannelse, mor til to med to forskellige og håber der snart er gevinst, så vi kan få en mini Sander...

Anmeld

10. maj 2009

Sweet1978

Nadias far havde jeg været sammen med i 5-6 år da jeg hhv. blev gravid og fødte, jeg var 22 da jeg fik hende. Hun var 1½ år da det gik i stykker

Danielles fader havde jeg kun kendt i ca. 1 år, han ville gerne have børn og jeg var nærmest desperat efter at give Nadia en søskend, det var jo aldrig planen at hun skulle være enebarn så længe. Det holdt slet ikke han gik fra mig da jeg var 3 mdr. gravid.

Begge børn har nu fået en fantastisk papfar og vi har nu kendt hinanden i 2 år og vil da klart have fælles børn på et tidspunkt.

Anmeld

17. juni 2009

Dansker i England

Jeg var lige blevet skilt fra min mand (nu - og daværende), og fandt mig en rebound kæreste. Blev gravid efter ca en uge. Han vil ikke have noget med barnet at gøre, og totalt var vi sammen i ca tre uger. Jeg fandt efter et par måneder tilbage med min eksmand, og vi er igen blevet gift. Han er ikke overlykkelig over min graviditet, men jeg tror på, det bliver bedre, når babyen først kommer til verden. Har termin 1. september

Anmeld

17. juni 2009

Dansker i England

Vil lige tilføje, at jeg ikke troede, jeg kunne få børn, så jeg var ikke så nøje med præventionen, og jeg vidste, ingen af os havde nogle sygdomme.

Anmeld

4. august 2009

qp

Dansker i England skriver:

Jeg var lige blevet skilt fra min mand (nu - og daværende), og fandt mig en rebound kæreste. Blev gravid efter ca en uge. Han vil ikke have noget med barnet at gøre, og totalt var vi sammen i ca tre uger. Jeg fandt efter et par måneder tilbage med min eksmand, og vi er igen blevet gift. Han er ikke overlykkelig over min graviditet, men jeg tror på, det bliver bedre, når babyen først kommer til verden. Har termin 1. september

Er lidt nysgerrig... Hvordan tager hans venner og familie det, at du er gravid med en anden mand? ... Hvis jeg var mand og i samme situation som din, så tror jeg sgu ikke jeg ville kunne leve med det.  Hatten af for din mand, han er sgu et rigtig mandfolk!!!

Anmeld

4. august 2009

Mca<3

Mødte min ex mand i 89 ,, Jeg var 16 og han 15 .. år.

I 93 fik vi vores første barn og i 95 vores andet . Vi gik fra hinanden i 06.

Anmeld

6. august 2009

Mimbi

Hej

Jeg var 17 år da jeg mødte Sámuel's far. vi blev gift da jeg var 18 år og 10 måneder så gik der næste et år inden jeg blev gravid, jeg blev enlig mor i maj 09 så jeg er lige blev enlig
Sámuel's far og jeg har et god forhold, han hjælper mig med forskellige ting og er ofte på besøg  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.