Hvor længe var I sammen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.074 visninger
18 svar
0 synes godt om
22. april 2009

Honningblomst

da I gik fra hinanden...og hvor længe havde I været sammen da I fik barn og ikke mindst, hvor gamle var I??
Jeg var 19 år da jeg mødte Jeppes "far" vik fik Jeppe da vi havde kendt hinanden i 2½ år og gik fra hinanden da jeppe var 1 år (og vi havde været sammen 3½ år) og jeg var 23 år...så jeg levede fint op til at blive ungmor og hurtigt efter enligmor.
Jeg var 25 år da jeg mødte de smås far og Bertram kom efter 2½ år og Konrad 3 år efter og jeg blev alene efter 7 år..
Er spændt på at høre jeres tal-smiler-
Knus Eva...uden uddannelse, med tre børn med to forskellige...lyder sgu flot, ikke-griner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2009

Lullaby

Tja vi mødtes i 04, 3 mdr senere var jeg gravid. Izabella blev født i 05, vi blev gift samtidig med barnedåben og Yazmin kom her i 08. Da vi mødtes var jeg 22 og Mathias var 24

Anmeld

22. april 2009

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Jeg har kendt min mand siden jeg var 18 år. Vi blev kærester da jeg var 22 år, og 3,5 år senere fik vi Sofus. Vi har nu været gift i 2,5 år og Sofus er lige fyldt 2 år.

Anmeld

22. april 2009

Lullaby

Ups, læste forkert. Vi er skam stadig sammen

Anmeld

22. april 2009

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
Jeg har været sammen med min mand siden jeg var 18 i 2002. Vi blev gift sidste år, og venter nu vores første barn. Det er da utroligt så tålmodig man egentlig er

Anmeld

22. april 2009

Honningblomst

Tak for jere svar....MEN...læser i overhoved hvad jeg skriver og spørger om??

Knus...

Anmeld

22. april 2009

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Hovsa, så ikke lige at der stod enlig mor/far. Sorry

Anmeld

22. april 2009

Honningblomst

Marianne.risom skriver:

Hovsa, så ikke lige at der stod enlig mor/far. Sorry

Det er ok-griner- men det første jeg spurgte om var hvor længe i var sammen da I gik fra hinanden-griner- nå...

Anmeld

22. april 2009

Lone Jakobsen

hejsa
er godt nok ikke enlig mor længere....men har været det i 7 år, så håber det er okay at du lige får mine tal alligevel
jeg mødte min datters far da jeg var 19 år, 5 mdr efter fandt jeg ud af at jeg var gravid, og 6 mdr henne valgte vi at gå hver til sit.
da jeg blev 23 mødte jeg en ny mand, 3 mdr efter blev jeg gravid, og 13 uger henne, opdagede jeg at han drak, så jeg blev enlig mor igen. 9 mdr efter havde jeg et "one night stand" ,med faderen til nr. 2... det endte med en graviditet...så 26 år gammel var jeg alene mor til 3 børn med 2 forskellige hold fædre.

Anmeld

26. april 2009

SmørBlomstens Mor

Jeg var 19 år da jeg mødte min datters far, vi fik Signe da vi havde været sammen i 2½ år ( jeg var 22 ) og gik fra hinanden lige før Signe blev 2 år ( jeg var lige blevet 24 ) . Vi var sammen i 4½ år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.