Fodvorter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2012

sweet

Anonym skriver:

Okay tusind tak

var så lidt... men i den sidste ende er det din egen krop der får dem væk, alt den andet gør bare de ikke smitter og for at holde dem nede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

Anonym trådstarter

sweet skriver:

var så lidt... men i den sidste ende er det din egen krop der får dem væk, alt den andet gør bare de ikke smitter og for at holde dem nede

Det ved jeg godt men 2½ år om at få en til at forsvinde helt har jeg ikke lyst til at vente når det gør ondt at gå på dem

Anmeld

23. maj 2012

sweet

Anonym skriver:

Det ved jeg godt men 2½ år om at få en til at forsvinde helt har jeg ikke lyst til at vente når det gør ondt at gå på dem

kender det godt har selv haft 5 på den ene hæl et snart et år nu...

Anmeld

23. maj 2012

Annana89

Jeg fik også 3 stks. da jeg gik på efterskole og prøvede alt med at få dem frosset, smurt med. det der giftige stas som også bare gør giga nas når man når ned til roden af vorten! Intet virkede og jeg var ærlig talt bare ved at give op og var så ked af det!

Så søgte jeg også nogle af de lidt mere alternative råd og metoder. Et af dem var at bade dem i atamon(altså som i et fodbad. Men sys det var så voldsomt at hel foden skulle bades i det så jeg fandt på at væde midten af et plaster med atamonen og så plastre vorterne godt til hver aften inden sengetid. Inden det puttede jeg fødderne i fodbad og efterfølgende "raspede" jeg vorterne med en fodfil så den døde og hårde hud kom af inden vortene blev plastret til med atamonplastrnen! Du må endelig ikke skære i vorterne, jeg læste at det kunen faktisk bare gøre det værre og give dem mere at lave af. Så fodfilen er klart bedre og egentlig mere behageligt da du ikke kommer til at skære for dybt osv.

Men den der procces med fodbad, raspning og så atamonplaster på hver aften og så så sove med det virkede faktisk for mig! Behandlede dem i lidt over en uge og så var det væk. Hver aften kunne jeg bare se stor forskel. Om det var rent tilfælde at jeg kom dem til livs eller atamonplastrene hjalp kan jeg ikke svare dig på, men jeg  var lykkelig frdi jeg endelig var sluppet af  med dem!

Anmeld

23. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

Ja det er møg irriterende at de aldrig forsvinder! Og husker bare jeg syntes det gjorde ondt hele vejen igennem!

Sådan huskede jeg det også, men ting føltes bare anderledes når man er blevet voksen! De var væk efter kun en behandlig. Bare sørg for at de fjerner dem, efter de er blevet frosset! Vh stine

Anmeld

23. maj 2012

Annana89

Og så hældte jg lige en gang kogende vand over fodfilen hver aften efter brug så den var renset af for fodvortesmitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.