Jeg fik også 3 stks. da jeg gik på efterskole og prøvede alt med at få dem frosset, smurt med. det der giftige stas som også bare gør giga nas når man når ned til roden af vorten! Intet virkede og jeg var ærlig talt bare ved at give op og var så ked af det!
Så søgte jeg også nogle af de lidt mere alternative råd og metoder. Et af dem var at bade dem i atamon(altså som i et fodbad. Men sys det var så voldsomt at hel foden skulle bades i det så jeg fandt på at væde midten af et plaster med atamonen og så plastre vorterne godt til hver aften inden sengetid. Inden det puttede jeg fødderne i fodbad og efterfølgende "raspede" jeg vorterne med en fodfil så den døde og hårde hud kom af inden vortene blev plastret til med atamonplastrnen! Du må endelig ikke skære i vorterne, jeg læste at det kunen faktisk bare gøre det værre og give dem mere at lave af. Så fodfilen er klart bedre og egentlig mere behageligt da du ikke kommer til at skære for dybt osv.
Men den der procces med fodbad, raspning og så atamonplaster på hver aften og så så sove med det virkede faktisk for mig! Behandlede dem i lidt over en uge og så var det væk. Hver aften kunne jeg bare se stor forskel. Om det var rent tilfælde at jeg kom dem til livs eller atamonplastrene hjalp kan jeg ikke svare dig på, men jeg var lykkelig frdi jeg endelig var sluppet af med dem!
Anmeld