Fodvorter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.456 visninger
15 svar
0 synes godt om
23. maj 2012

Anonym trådstarter

Hvordan får man dem væk? Altså uden at gå til lægen og komme igennem de smerte fulde behandlinger af fryse stråler 60 sek. pr stk mange mange gange Var igennem det mange gange da jeg var barn og har nu igen fået nogen i mit voksen liv.. 3 stk..

Og kan ikke få mig selv til at tage ned til lægen og få dem frosset af for ved bare at jeg kommer til at ligge og vride mig på briksen af smerte

Nogle der har nogle husmors råd som ikke er lige så smertefulde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

Ciss

Anonym skriver:

Hvordan får man dem væk? Altså uden at gå til lægen og komme igennem de smerte fulde behandlinger af fryse stråler 60 sek. pr stk mange mange gange Var igennem det mange gange da jeg var barn og har nu igen fået nogen i mit voksen liv.. 3 stk..

Og kan ikke få mig selv til at tage ned til lægen og få dem frosset af for ved bare at jeg kommer til at ligge og vride mig på briksen af smerte

Jeg havde det også som barn, men mine blev ikke frosset. Jeg fik noget krem, som skulle smøres på, og så skulle jeg vel sidde med fødderne i lunkent vand, for at kunne fjerne fodvorterne selv bagefter. Jeg ved ikke, om det er en gammeldags måde at gøre det på, men hvis jeg var dig, ville jeg da ringe til lægen og spørge, om der findes alternativer til frysebehandlingen.

Det kan jo også være, at der er kommet nye eller forbedrede måder at gøre det på i dag.....

Anmeld

23. maj 2012

sweet

Anonym skriver:

for det første fryser de dem ikke så længe mere det har de ihvertfald ikke gjort ved mig og det gør ikke så ondt som de gjorde engang..

ellers kan de putte eddikesyre på og det kan man ikke mærke.

ellers kan man på apotektet købe noget der hedder vortex som er en gel du putter på og lader det sidde et døgn eller to og skaber det af og putter det på igen osv.

Anmeld

23. maj 2012

LLN

Anonym skriver:

Har hørt at man kan skære hvidløg i skiver og sætte på med plaster om natten, så skulle de falde af.

Anmeld

23. maj 2012

Dinna88

Så går du på apoteket og får noget der minder og neglelak til at putte på. Så skal du skrabe det "levende ud" Men derudover, så mærkede jeg INTET!!! Da jeg fik frosset mine - nye metoder måske?

Anmeld

23. maj 2012

Anonym trådstarter

sweet skriver:

for det første fryser de dem ikke så længe mere det har de ihvertfald ikke gjort ved mig og det gør ikke så ondt som de gjorde engang..

ellers kan de putte eddikesyre på og det kan man ikke mærke.

ellers kan man på apotektet købe noget der hedder vortex som er en gel du putter på og lader det sidde et døgn eller to og skaber det af og putter det på igen osv.

Jeg har ikke fået frosset det siden jeg var 12-13 kan bare huske at den gang lå jeg og talte de 60 sekunder for hver

har du en ide om hvad det der vortex koster?

Anmeld

23. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Passer ik helt at de ik fryser dem mere. Fik i hvert fald frosset 2 af slagsen for ca 6 mdr siden! Bagefter skar lægen dem af. Havde også en træls oplevelse da jeg var barn, men det gjorde jo slet ik ondt i mere en 5 sek og det klare man nok!! 

Fodvorter er en virus ligesom forkøleses sår, og har du først haft det, vil du altid ha det i kroppen og ka risikerer at få udbrud. Øv bøv! Vh stine

Anmeld

23. maj 2012

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Passer ik helt at de ik fryser dem mere. Fik i hvert fald frosset 2 af slagsen for ca 6 mdr siden! Bagefter skar lægen dem af. Havde også en træls oplevelse da jeg var barn, men det gjorde jo slet ik ondt i mere en 5 sek og det klare man nok!! 

Fodvorter er en virus ligesom forkøleses sår, og har du først haft det, vil du altid ha det i kroppen og ka risikerer at få udbrud. Øv bøv! Vh stine

Ja det er møg irriterende at de aldrig forsvinder! Og husker bare jeg syntes det gjorde ondt hele vejen igennem!

Anmeld

23. maj 2012

sweet

Anonym skriver:

Jeg har ikke fået frosset det siden jeg var 12-13 kan bare huske at den gang lå jeg og talte de 60 sekunder for hver

har du en ide om hvad det der vortex koster?

tror jeg gave et sted mellem 80 og 100 kr men det holder også længe, du skal bare huske at tage den i gel da det er nemmere at smøre på

Anmeld

23. maj 2012

Anonym trådstarter

sweet skriver:

tror jeg gave et sted mellem 80 og 100 kr men det holder også længe, du skal bare huske at tage den i gel da det er nemmere at smøre på

Okay tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.