Tattovering på ryggen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2012

Christina.78

IsabellaW skriver:

Arg, har lige set at det kan jeg ikke fordi jeg ikke er plus medlem :/

Øv altså..kan du heller ikke hvis det er på mail??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

crille

Startede med min tus på ryggen for ca 11år siden. Har fået lavet på den af flere gange siden og er aldrig blevet helt tilfreds. Ser dog nu at graviditeten (er 37+3 i dag) kun har gjort den værre.. Syntes da ikke solen var så blå inden da.. Nå, skal have en til at se på den snarest, når jeg ikke er gravid mere  

Der skal laves flere stjerner og der er noget med skyggerne der er heller ikke passer.. men sådan her ser den ud.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. august 2012

fresia

Profilbillede for fresia
Christina.78 skriver:

Øv altså..kan du heller ikke hvis det er på mail??

Nu ligger jeg det bare herind, det sker der nok ikke så meget med  

Den er ikke helt færdig, men er indtil videre tilfreds

Anmeld

9. august 2012

Christina.78

IsabellaW skriver:

Nu ligger jeg det bare herind, det sker der nok ikke så meget med  

Den er ikke helt færdig, men er indtil videre tilfreds

HOLD DA KAJE - den er fed  superflot

Anmeld

9. august 2012

Christina.78

crille skriver:

Startede med min tus på ryggen for ca 11år siden. Har fået lavet på den af flere gange siden og er aldrig blevet helt tilfreds. Ser dog nu at graviditeten (er 37+3 i dag) kun har gjort den værre.. Syntes da ikke solen var så blå inden da.. Nå, skal have en til at se på den snarest, når jeg ikke er gravid mere  

Der skal laves flere stjerner og der er noget med skyggerne der er heller ikke passer.. men sådan her ser den ud.. 

Fed

Anmeld

9. august 2012

AnonymMor

Christina.78 skriver:

Jeg har en mindre tatovering på højre skulder som jeg gerne vil have tusset over og så have en der et starter på skulderbladet (dækker den anden) og fortsætter ned af ryggen evt til lænden..

Er der nogle af Jer herinde der har det og vil I vise et billede af den?

Jeg har disse sommerfugle til at fylde hele venstre skulder. og regner med den skal bygges videre hen over den højre skulder hvor jeg har dragen, som der skal laves en cover up på

Anmeld

9. august 2012

fresia

Profilbillede for fresia
Christina.78 skriver:

HOLD DA KAJE - den er fed  superflot

Tusind tak!  Den har også kostet blod, sved og tårer

Anmeld

9. august 2012

LilleChelle

Jeg har en som går fra lænden (tidligere tatovering) og ad ryggen og slutter på det ene skulderblad  

Den betyder enormt meget for mig, da den symboliserer min opvækst med nedturer og en mor der hjalp mig igennem den. Og symboliserer at jeg skal tro på mig selv, for jeg kan hvad jeg vil. 

Anmeld

10. august 2012

crille

LilleChelle skriver:

Jeg har en som går fra lænden (tidligere tatovering) og ad ryggen og slutter på det ene skulderblad  

Den betyder enormt meget for mig, da den symboliserer min opvækst med nedturer og en mor der hjalp mig igennem den. Og symboliserer at jeg skal tro på mig selv, for jeg kan hvad jeg vil. 

Sikke nogen flotte billeder  

Anmeld

10. august 2012

Christina.78

Rinepigen skriver:

Jeg har disse sommerfugle til at fylde hele venstre skulder. og regner med den skal bygges videre hen over den højre skulder hvor jeg har dragen, som der skal laves en cover up på

Er VILD med sommerfuglene, men vil gerne holde mig til sort/hvis medmindre jeg finder en tattovør der kan det med farver  ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.