Tattovering på ryggen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.223 visninger
22 svar
0 synes godt om
23. maj 2012

Christina.78

Jeg har en mindre tatovering på højre skulder som jeg gerne vil have tusset over og så have en der et starter på skulderbladet (dækker den anden) og fortsætter ned af ryggen evt til lænden..

Er der nogle af Jer herinde der har det og vil I vise et billede af den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

Christina.78

7. august 2012

aya-zia

følger lige med her... jeg skal nemlig ha en der går fra højer skulder til venstre hofte

Anmeld

7. august 2012

Musen5

Jeg har en mindre tatovering på højre skulder som jeg gerne vil have tusset over og så have en der et starter på skulderbladet (dækker den anden) og fortsætter ned af ryggen evt til lænden..

Er der nogle af Jer herinde der har det og vil I vise et billede af den?

Jeg har min store datters navn stående ned af rygsøjlen, så det er jo ikk helt det samme...

De andre tusser jeg har sidder på min skulder, håndled og lægmuskel så de falder helt udenfor kategori

/Mette

Anmeld

7. august 2012

fresia

Profilbillede for fresia

Jeg har en der går fra hårgrænsen og næsten helt ned til enden 

og så går den lidt ud mod hofterne .. ved ikke om det tæller, da den ikke rører skuldrene

Anmeld

7. august 2012

Christina.78

Alle billeder har interesse, da jeg mangler inspiration!!

Anmeld

8. august 2012

fresia

Profilbillede for fresia

Jeg kan sende dig et billede i en PB, hvis det har interresse Det kræve nemlig at jeg ikke har ret meget tøj på, og det vil jeg ikke have liggende frit tilgængeligt  

Anmeld

9. august 2012

Christina.78

IsabellaW skriver:

Jeg kan sende dig et billede i en PB, hvis det har interresse Det kræve nemlig at jeg ikke har ret meget tøj på, og det vil jeg ikke have liggende frit tilgængeligt  

Må du meget gerne - har selv en ide om noget fra den skulder og HELT ned men skal jo passe til typen som man er og kroppens staur synes jeg også..

Anmeld

9. august 2012

fresia

Profilbillede for fresia
Christina.78 skriver:

Må du meget gerne - har selv en ide om noget fra den skulder og HELT ned men skal jo passe til typen som man er og kroppens staur synes jeg også..

Ja det er rigtig Jeg sender det til dig nu 

Anmeld

9. august 2012

fresia

Profilbillede for fresia

Arg, har lige set at det kan jeg ikke fordi jeg ikke er plus medlem :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.