hvor skal vi hen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2012

Dinna88

IsabellaCiinea skriver:

ARj sådan oplevede jeg det slet ikke! og min tante har været der hvert år i 10 år.. og eeeeelsker det!

Hvor underligt - men selvfølgelig kun godt for jer!! Jeg turde ikke gå alene på hotellet til sidst, og gik jeg i seng før de andre, så blevjeg pænt fulgt i seng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

BellaCiinea

Dinna88 skriver:

Hvor underligt - men selvfølgelig kun godt for jer!! Jeg turde ikke gå alene på hotellet til sidst, og gik jeg i seng før de andre, så blevjeg pænt fulgt i seng

Nå.. ej, det er da træls med sådan en oplevelse....

Anmeld

23. maj 2012

Anonym trådstarter

dejligt med idéer. Vi har selv kigget på nogen af stederne, men mangler nogle gode hotel anbefalinger også

Anmeld

23. maj 2012

Dinna88

IsabellaCiinea skriver:

Nå.. ej, det er da træls med sådan en oplevelse....

Ja, meget. Heldigvis har både min kæreste og jeg været dernede uafhængigt af hinanden, så der må jeg godt have vetoret hvad angår fremtidige rejser og Tyrkiet

Anmeld

23. maj 2012

morethanperfect

Min søster og hendes veninde skal til bulgarien til sommer ..

Anmeld

23. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Barcelona! Mallorca! Og som en anden også forslå Tyrkiet. Tror desvære at du har haft en dårlig oplevelse, har været der 2 gange og syntes det har været helt fantastisk! Vh stine

Anmeld

23. maj 2012

BellaCiinea

Dinna88 skriver:

Ja, meget. Heldigvis har både min kæreste og jeg været dernede uafhængigt af hinanden, så der må jeg godt have vetoret hvad angår fremtidige rejser og Tyrkiet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.