hvor skal vi hen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.158 visninger
16 svar
0 synes godt om
23. maj 2012

Anonym trådstarter

2 single piger der skal en uge afsted til september!

Vi vil gerne have det "lidt" lækkert, uden det er for dyrt!

krav: SOL!!! vi vil ikke rejse alt for længe, og helst heller ikke for stor tidsforskel (det hænger jo ret godt sammen). Det må gerne være relativt tæt på shopping/bylivs muligheder.

Kom lige med nogle gode muligheder! Meget gerne konkrete forslag med hoteller osv

Budgettet er ikke fastlagt så jeg kan nok ikke sætte en max-pris

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

QueDee

Jeg har ingen ide om priserne, men kombinationen af bade-/byferie kan opleves i Barcelona (har jeg ikke selv været, men vil sååå gerne eller i Tel Aviv (har været men på hostels mv, så kender ikke til hoteller).

God tur

Anmeld

23. maj 2012

Tullepigen90

Hvad med området ved Toscana og Pisa i Italien? Der er det ihvertfald super lækkert

Anmeld

23. maj 2012

DKTiha

altså, der er jo også Mallorca, hvor i kan bo i selve palma, eller tage til udkantsbyen alcudia som helt klart kan anbefales af mig - der er shoppe steder langsvejen, og en åben by bus der kører til Palma by. og Alcudia har mange fede hoteller, nogen helt op til stranden og nogen oppe i byen til "seværdighederne" :-)

belluve (mener jeg hotellet hedder er godt, og ellers ja, mange andre )..

Anmeld

23. maj 2012

bobbles

Anonym skriver:

krav: SOL!!! vi vil ikke rejse alt for længe, og helst heller ikke for stor tidsforskel (det hænger jo ret godt sammen). Det må gerne være relativt tæt på shopping/bylivs muligheder.

Kom lige med nogle gode muligheder! Meget gerne konkrete forslag med hoteller osv

tja hvis det ikke er badeferie men bare sol og kigge på seværdigheder og meget billig shopping så må det være prag

og er det bade ferie så er bulgarien også rimelig billig

Anmeld

23. maj 2012

BellaCiinea

Tyrkiet - Alanya... <3 Der er sååå skønt!!!

Tager kun 3-4 timer at flyve derned..

Anmeld

23. maj 2012

LilleChelle

Jeg og min kæreste var i Sunny Beach sidste sommer. Og det kan klart anbefales. Vi tog en afbudsrejse, bestilte lørdag aften og kørte mod Billund lufthavn natten mellem søndag og mandag, vi skulle flyve kl. 8.00 mandag morgen  

Sammenlagt brugte vi 7500 kr. 2500 kr. pr. billet, og 800 kr. på en heldagstur med en catamaran hvor vi sejlede med delfiner lige foran os, så vi i princippet kunne røre dem, 400 kr. på en hel dag i badeland og 1300 på mad og drikke en hel uge til middag og aften. 

Vi var på bade/afslapningsferie - så for os var der ingen diskoteksture, druk eller andet som Sunny beach nu en gang er kendt for. Det er helt igennem en by for ALLE uanset alder og ønsker. Vi så gamle bedstemødre med stok og børn i klapvogne kl. meget sent om aftenen på strandpropanaden. Det er klart en by der summer af liv. 

Vi boede i udkanten af byen, men havde alligevel kun 5 min. gang ind til centrum hvor der var liv  

Så det kan helt klart anbefales - og var jeg ikke gravid, havde vi klart taget afsted igen  

Anmeld

23. maj 2012

Dinna88

IsabellaCiinea skriver:

Tyrkiet - Alanya... <3 Der er sååå skønt!!!

Tager kun 3-4 timer at flyve derned..

Jeg har kun negativt at sige om Alanya - stalking på hotellet, at blive antastet totalt på gaden, hjemløse dyr over alt og ikke mindst KLAMME tyrkere der er vilde med danske piger 

Anmeld

23. maj 2012

BellaCiinea

Dinna88 skriver:

Jeg har kun negativt at sige om Alanya - stalking på hotellet, at blive antastet totalt på gaden, hjemløse dyr over alt og ikke mindst KLAMME tyrkere der er vilde med danske piger 

ARj sådan oplevede jeg det slet ikke! og min tante har været der hvert år i 10 år.. og eeeeelsker det!

Anmeld

23. maj 2012

TNBC

Tullepigen90 skriver:

Hvad med området ved Toscana og Pisa i Italien? Der er det ihvertfald super lækkert

jeg er i siena(toscana lige nu) super dejligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.