Jeg og min kæreste var i Sunny Beach sidste sommer. Og det kan klart anbefales. Vi tog en afbudsrejse, bestilte lørdag aften og kørte mod Billund lufthavn natten mellem søndag og mandag, vi skulle flyve kl. 8.00 mandag morgen
Sammenlagt brugte vi 7500 kr. 2500 kr. pr. billet, og 800 kr. på en heldagstur med en catamaran hvor vi sejlede med delfiner lige foran os, så vi i princippet kunne røre dem, 400 kr. på en hel dag i badeland og 1300 på mad og drikke en hel uge til middag og aften.
Vi var på bade/afslapningsferie - så for os var der ingen diskoteksture, druk eller andet som Sunny beach nu en gang er kendt for. Det er helt igennem en by for ALLE uanset alder og ønsker. Vi så gamle bedstemødre med stok og børn i klapvogne kl. meget sent om aftenen på strandpropanaden. Det er klart en by der summer af liv.
Vi boede i udkanten af byen, men havde alligevel kun 5 min. gang ind til centrum hvor der var liv
Så det kan helt klart anbefales - og var jeg ikke gravid, havde vi klart taget afsted igen
Anmeld