Nogen som følger med i .....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2009

Sesse89

Jeg ser det også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Hmm ikke min drøm griner ikke efter jeg så ham i dame tøj han lignet alligevel lidt for meget en dame oh efter der har jeg kun set fims i ham og martin griner.

Glæder mig til at se hvad der sker i aften efter de reklamer tror det bliver lidt spændende.

Knus

Gleager er heller ikke min drøm... Det var skægt og se dem i udklædning...

Anmeld

27. april 2009

Diana...

Dutte84 skriver:

Gleager er heller ikke min drøm... Det var skægt og se dem i udklædning...

Ja for søren det var underholdne og hold da op hvor de levet sig ind i rollen det var sgu kanon.

Anmeld

27. april 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Ja for søren det var underholdne og hold da op hvor de levet sig ind i rollen det var sgu kanon.

Ja, Sonnich var ret kedelig synes jeg.. Okey, det overskred hans grænse at klæde sig ud.. Kan os forstå et og andet sted at han holdte sig tilbage....

Anmeld

27. april 2009

Diana...

Dutte84 skriver:

Ja, Sonnich var ret kedelig synes jeg.. Okey, det overskred hans grænse at klæde sig ud.. Kan os forstå et og andet sted at han holdte sig tilbage....

Ja han var røv kedelig. jeg synes slet ikke han passer ind jeg bryder mig ikke om ham...

Jeg synes ikke man skal holde sig tilbage når ALLE andre fyre den af og det sund og overskride ens grænser

Anmeld

27. april 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Ja han var røv kedelig. jeg synes slet ikke han passer ind jeg bryder mig ikke om ham...

Jeg synes ikke man skal holde sig tilbage når ALLE andre fyre den af og det sund og overskride ens grænser

Det er nok hans måde at være på... Men ja. Overskride grænser skal man gøre... Kommer ikke langt uden at gøre det...

Anmeld

27. april 2009

Diana...

Dutte84 skriver:

Det er nok hans måde at være på... Men ja. Overskride grænser skal man gøre... Kommer ikke langt uden at gøre det...

Ja og derfor synes jeg ikke han passer ind. Men jeg synes det var synd at jon røg ud.

Anmeld

27. april 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Ja og derfor synes jeg ikke han passer ind. Men jeg synes det var synd at jon røg ud.

Jon er skide skæg.... Savner hans billede af at stå med bebse...

Anmeld

27. april 2009

Diana...

Dutte84 skriver:

Jon er skide skæg.... Savner hans billede af at stå med bebse...

Griner ja det var alt for grineren. Nåå nu sover lille manden så jeg må heller få lavet noget Vi skrives

Knus

Anmeld

27. april 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Griner ja det var alt for grineren. Nåå nu sover lille manden så jeg må heller få lavet noget Vi skrives

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.