Nogen som følger med i .....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2009

charlottekri

Dutte84 skriver:

Har set et klip derfra... Er det godt ?

det er en serie der ligner KLOVN meget, men han fucker bare det hele meget mere op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2009

M&F&C

Jeg så ALT paradise sidste sæson... men denne sæson ser jeg det når jeg lige kommer i tanke om det
Har gået på efterskole med Mark ..,, Og min svigerinde kender Sonnich (STAVES?!) ... Så man bliver jo næsten nødt til liiiiige at tænde for det engang imellem

Anmeld

23. april 2009

Mormilla

Ja jeg følger med i det!!! Har set alle afsnit Det kommer lidt sent, men der sover alle her i huset. Så synes at det er dejligt at sidde og slappe af til det

Jeg har os kendt Ronnie, så det var lidt sjovt i starten og sidde og kigge på ham. Men nu er han der jo ikke mere...

Anmeld

23. april 2009

mortil(nichlasogmathias)

jeg syntes det er rigtig godt.... elsker at se det...

Anmeld

23. april 2009

Mira0911

Rigtig spændende og se hvad der skal ske i aften....

Anmeld

24. april 2009

Mira0911

Så i afsnittet igår?

Anmeld

24. april 2009

jessicasmor

Jeg er nærmest besat a at se paradise hotel
Elsker virkelig det program for syns det er mega god underholdning .
Syns a det er godt der endelig er kommet en ind (Mark) som tør a gøre noget ved den ellers så sikre gruppe (Jon,Line-sofie,Gleager,Mariar;martin og Line-marie) for det havde godt nok været lidt kedeligt i år sns jeg fordi de stod alt for sikkert!!
Glæder mig til a se hva der sker på mandag da reklamerne for det ser spændende ud men forhåbentligt ligger jeg med en nyfødt baby på mandag og ikk har tid til a se det hehee...
Karina ( 40+3 )

Anmeld

27. april 2009

Mira0911

Så røg Gleager....Pigernes drøm...

Anmeld

27. april 2009

Diana...

jessicasmor skriver:

Jeg er nærmest besat a at se paradise hotel
Elsker virkelig det program for syns det er mega god underholdning .
Syns a det er godt der endelig er kommet en ind (Mark) som tør a gøre noget ved den ellers så sikre gruppe (Jon,Line-sofie,Gleager,Mariar;martin og Line-marie) for det havde godt nok været lidt kedeligt i år sns jeg fordi de stod alt for sikkert!!
Glæder mig til a se hva der sker på mandag da reklamerne for det ser spændende ud men forhåbentligt ligger jeg med en nyfødt baby på mandag og ikk har tid til a se det hehee...
Karina ( 40+3 )

Ej det jo lige op over så får du jo lige nogen for at du ligger med din bebs i aften og helt enig på tide den gruppe blev splittet.

Anmeld

27. april 2009

Diana...

Dutte84 skriver:

Så røg Gleager....Pigernes drøm...

Hmm ikke min drøm griner ikke efter jeg så ham i dame tøj han lignet alligevel lidt for meget en dame oh efter der har jeg kun set fims i ham og martin griner.

Glæder mig til at se hvad der sker i aften efter de reklamer tror det bliver lidt spændende.

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.