Hvem styrer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2009

MariaMus

Vi bruger utrolig lang tid på at blive enige om indretningen, men til gengæld er resultatet også super fedt. Jeg bestemmer dog mange små detaljer og køkkenets indretning, i og med det er mig som bruger det mest :0) Vi har lige sat hele huset i stand, så der var meget og blive enige om...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2009

Miamaja

boligindretning er mig men med OK for gemalen - han vil helst gerne sporges ad saa han foler han er med i det, tror jeg hvis han stod for indretning ville han vaelge alt i blaat (hans ynglings farve) han har sit eget kontor som han kan faa lov at indrette som han lyster (hans eget domaene) resten er MIT!!!

Anmeld

23. april 2009

LauraLW

Rosa skriver:

Nejj hvor sjovt - min mand HAR nemlig købt en stor grim højrygget kontorstol i sort læder - men de sidste 3-4 mdr er han begyndt at plage lidt om en chaiselong

det er sådan en grim sort læder en, der bøljer, og har en grim krom fod.... den er butt ugly, og kræver meget plads da den skal kunne svinge lidt frem og tilbage... argh.

Anmeld

23. april 2009

Pia.

Det var nok mig, der bestemte hvordan vores hjem skulle se ud og indrettes... Eller det ved jeg nu det var for i dag hvor vi er gået fra hinanden og min exmand har fået sit eget har han købt og indrettet sig med ting som er helt modsat min stil - lidt sjovt at tænke på han har levet med min stil i 12 år uden at brokke sig... I dag har han jo en fed lejlighed med fede møbler i hans øjne, men slet ikke min stil .... )

Så jeg siger det er MIG, der bestemte )... Han ringer dog stadig eller tager mig med når han skal lave et stort køb, han vil gerne lige have min mening omkring det ...

Knus Pia, med 5 meget trætte sovende unger, som har været ude og lege siden i morges og ind til frokost... .... Så nu er der ro *SS*

Anmeld

23. april 2009

MaleneG

Herhjemme er det primært mig som bestemmer hvordan der skal indrettes med møbler, farver og lign.
dog bestemmer han over de teknologiske udstyr.

Anmeld

23. april 2009

Pia.

Eva skriver:

Vi blev altid enige...nok fodi jeg er så skide vedholdende...griner
Det er fordelen ved t være alene...nu får jeg det som jeg vil..i næste uge en bil fyldt med marguritter-griner

Ej gør du.... må man få en tur ud i det blå ... KNUS

Anmeld

23. april 2009

Honningblomst

PiaR skriver:

Ej gør du.... må man få en tur ud i det blå ... KNUS

Ja da...du SKAL da-smiler- min søde bilforhandler og min veninde kommer og hjælper med at sætte dem på i næste uge og så har jeg en blomsterbil-griner-
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.