Hvem styrer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.036 visninger
16 svar
0 synes godt om
22. april 2009

LauraLW

boligindretningen hjemme hos jer? Jeg selv er ret tosset med bolig/køkkenting, men har en kæreste som desværre ikke altid er helt enig mht min smag, hehe... ville være så meget nemmere hvis han bare var helt ligeglad.

Jeg har en veninde der er gift, og DE siger at de er enige og fælles om beslutningene, men HUN siger (når vi snakker alene) at det er hende der bestemmer... måske det er en meget snedig taktik, selvom jeg er lidt i tvivl om hvordan man fører den ud i praksis...

Laura

(- som lige har brugt en 20´er på en lilla brødkurv i søstrene migræne, og med en kæreste der ryster på hovedet over at jeg har hjembragt endnu en lilla ting.)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2009

Diana...

LauraLW skriver:

boligindretningen hjemme hos jer? Jeg selv er ret tosset med bolig/køkkenting, men har en kæreste som desværre ikke altid er helt enig mht min smag, hehe... ville være så meget nemmere hvis han bare var helt ligeglad.

Jeg har en veninde der er gift, og DE siger at de er enige og fælles om beslutningene, men HUN siger (når vi snakker alene) at det er hende der bestemmer... måske det er en meget snedig taktik, selvom jeg er lidt i tvivl om hvordan man fører den ud i praksis...

Laura

(- som lige har brugt en 20´er på en lilla brødkurv i søstrene migræne, og med en kæreste der ryster på hovedet over at jeg har hjembragt endnu en lilla ting.)

Vi meget enige her hjemme heldigvis men hvis der en ting vi ikke er enige om ender det med mig der får min vilje.

Knus Diana som elsker at vi snart skal til at indrette vores hus når det færdig byttet med helt nyt af alt og bad og køkken er købt

Anmeld

22. april 2009

Nemesis

vi er faktisk uhyggeligt enige herhjemme. nu har jeg jo været gift før og har derfor en helt anden erfaring på det plan..så jeg er hver gang overrasket over at manden (den nye) er enig med mig. Det være sig både kunst, farver,indretning og ønsker til ændringer.

Det vildeste vi har været uenige om er....faktisk haven :-)

Sisse

Anmeld

22. april 2009

Honningblomst

Vi blev altid enige...nok fodi jeg er så skide vedholdende...griner
Det er fordelen ved t være alene...nu får jeg det som jeg vil..i næste uge en bil fyldt med marguritter-griner

Anmeld

22. april 2009

LauraLW

Eva skriver:

Vi blev altid enige...nok fodi jeg er så skide vedholdende...griner
Det er fordelen ved t være alene...nu får jeg det som jeg vil..i næste uge en bil fyldt med marguritter-griner

Fedt! hehe...

Jeg er nok en god blanding af at være stædig og kræsen. Har boet mange år alene, og så får man jo sine vaner og helt egen stil... Satte selv lejlighed i stand, og brugte lang tid på at finde den helt rigtige sofa, det rigtige spisebord etc, og bliver helt panisk ved tanken om at det skal væk herfra, hehe.
Ville elske hvis vi var lidt mere enige, men det er vi bare ikke mht alt... Med de overordnede ting omkring vores liv sammen jo, men ikke hvilke billeder er pæne og hvilke er afskyelige...
boligindretning er min hobby, og det synes jeg selvfølgelig han skal bøje sig for fuldstændigt

- Men jeg må vist nok blive lidt bedre til det der med kompromis, og så være glad for at vi trods alt er enige om mange andre vigtige ting.

Laura (der håber på at min stædighed vinder over kærestens stædighed, hehe)

Anmeld

22. april 2009

SaNiNa

Ja, det er nok mig, det går kæresten ikke så højt op i... og hvis han slet ikke kan lide det skal han nok sige til...

men nu bor vi osse til leje så køkken og sådan noget vælger vi jo ikke selv... men alt andet der er det mig

Anmeld

22. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Min erfaring er at mænd som regel klapper pænt i om resten af interieuret hvis de bare får lov at få en grim stol i sort læder som symbol på at der bor en rigtig mand i huset...

Anmeld

22. april 2009

LauraLW

Rosa skriver:

Min erfaring er at mænd som regel klapper pænt i om resten af interieuret hvis de bare får lov at få en grim stol i sort læder som symbol på at der bor en rigtig mand i huset...

Helt rigtigt.... her er grim stol dog vupti blevet til meget meget grim og stor chaiselong (aner ikke hvordan det staves)... puha. men hvad man dog ikke gør for de kære mænd, hehe.

Anmeld

22. april 2009

Mor.sander

Her hjemme er vi faktisk uhyggelig enige.. Men det er sgu fedt, at vi ikke skal stå og diskutere om, hvordan vi vil have det til at se ud!
Har været i et andet parforhold, hvor vi absorlut ikke var enige om noget hva angik bolig indretning... Jeg var til det mere moderne med lysemøbler og han var til det ældre med mørkemøbler..
Så nu føler jeg mig bare skide heldig!

Anmeld

22. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
LauraLW skriver:

Helt rigtigt.... her er grim stol dog vupti blevet til meget meget grim og stor chaiselong (aner ikke hvordan det staves)... puha. men hvad man dog ikke gør for de kære mænd, hehe.

Nejj hvor sjovt - min mand HAR nemlig købt en stor grim højrygget kontorstol i sort læder - men de sidste 3-4 mdr er han begyndt at plage lidt om en chaiselong

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.