fotokonkurrencen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

668 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. april 2009

Susan1978

jeg synes godt nok det er svært..

vildt som både IVF´s Astrids og Mikkelmusens billede er kommet i finalen.. er lidt i tvilv om det er Tuts Noah der sidder op og sover.

Men held og lykke til jer alle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2009

Astrid P

Stem på mig, stem på mig, stem på mig! Vores babyalarm er nemlig gået kaputt, så jeg kunne mega godt bruge en ny...

Ej sgu, stem på det billede I synes er sejest. Jeg synes der er nogle rigtig gode billeder imellem!!!

Anmeld

22. april 2009

Nadi

Astrid P skriver:

Stem på mig, stem på mig, stem på mig! Vores babyalarm er nemlig gået kaputt, så jeg kunne mega godt bruge en ny...

Ej sgu, stem på det billede I synes er sejest. Jeg synes der er nogle rigtig gode billeder imellem!!!

Jeg har stemt på dig, når jeg nu må se mig slået af en værdig modstander kunne jeg ikke andet end at hjælpe dig til sejr

Anmeld

22. april 2009

Mie A

Astrid P skriver:

Hvilket et er dit?

Anmeld

22. april 2009

Astrid P

Mie A skriver:

Hvilket et er dit?

Det med den sovende mand i gyngestolen...

Anmeld

22. april 2009

Ny mor

Det var meget svært - babyerne er jo så lækre allesammen, men jeg må indrømme at valget faldt på Astrids billede - især på grund af faderen og fjernbetjeningen

Anmeld

22. april 2009

Marco2

Så har du også fået min stemme Astrid

Anmeld

22. april 2009

Astrid P

Åhr mand, hvor er I søde...

Anmeld

22. april 2009

ivfmarie

Hrm... Ja ja, man er er på i nedsat omfang - og straks ude i kulden ..Ej, jeg kan faktisk også bedst lide Az's skønne, skønne billede.. Har I lagt mærke til levende lys i vinduet - et rigtigt stemningsbillede!
Men jeg har nu stemt på mit eget afkom - hun er så nuttet når hun sover.

Marie - med TO syge børn idag... ARRRGHH

Anmeld

22. april 2009

birgittemarie

ivfmarie skriver:

Hrm... Ja ja, man er er på i nedsat omfang - og straks ude i kulden ..Ej, jeg kan faktisk også bedst lide Az's skønne, skønne billede.. Har I lagt mærke til levende lys i vinduet - et rigtigt stemningsbillede!
Men jeg har nu stemt på mit eget afkom - hun er så nuttet når hun sover.

Marie - med TO syge børn idag... ARRRGHH

Hun er nemlig sååååå sød lille Marie og havde det ikke været for den ekstra far-feature på Astrids billede havde jeg slet ikke stemt, fordi jeg ikke kunne vælge mellem Freja og Smillen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.