De skønneste smukkeste Mopse-blandinger!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2012

Omonigho

UNDSKYLD UNDSKYLD ALLESAMMEN!!  Har bare ikke kunnet på nettet før!!

Altså....

Der er 2 hanner tilbage, og de koster egentlig 4500, men nu giver jeg en lille baby.dk rabat, så i kan få dem for 4000! 

Hvalpene er rigtig søde, legesyge, vant til børn og andre dyr. Desuden er de næsten renlige og lystrer når man kalder.

Vi bor i Bylderup-Bov imellem Tønder og Tinglev, helt nede ved grænsen. Kom gerne forbi og kig!

Men skriv gerne hvis i har flere spørgsmål, og mange tak til alle jer, der har svaret på spørgsmål for mig, mens jeg har været offline!

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2012

Omonigho

4xGreve skriver:

Hvad koster de? Hvor i landet kan man finde jer? Hvor store bliver de? Hvordan er deres sind? Og hvad har de behov for som voksne tænker motion mm. 

Hejsa,

Basserne kommer til at  veje ca 8 Kg, så de bliver små hunde. Deres temperament er heldigvis meget "mopset"!  Dvs de er utrolig kælne, ligger bare gerne og hygger og nusser. Vores egne Mopsere gider faktisk ikke gå tur mere end en gang om dagen, MEN nu har de også en kæmpe have at boltre sig i.

Hvalpene har et meget mildt temperament og er slet ikke så bissede og vilde som hvalpe nogen gange er.

Vi bor i Bylderup-Bov, helt nede ved grænsen.

Anmeld

26. maj 2012

Omonigho

Her er lige hele annoncen med pris og det hele.

Som sagt gir jeg en baby.dk RABAT på 500,-

http://www.gipote.dk/hunde-annoncer/51004-S%C3%A6lges-Blandet

kram

Anmeld

17. oktober 2012

CJRN

Hej!

Jeg går ud fra alle hvalpene allerede er afsat (desværre!) - men jeg ønsker mig virkelig denne race!! Så hvis i beslutter jer for at få et nyt kuld, vil jeg rigtig gerne komme i betragtning til at købe sådan en guldklump  

Så please, gør mig den tjeneste og kontakte mig på ChristinaJRN@live.dk , hvis det sker  

Mvh Christina. 

Anmeld

16. december 2012

Camilla050990

Hej ! Er totalt forelsket i de hvalpe du har der :-) så nu har jeg ledt med lys og lygte over alt på nettet efter nogen der har/får nogen som skal hjemmefra om et par måneder .. Hvis i har planer om er kuld mere vi du så ikke gøre mig den tjeneste og skrive til min mail camillanielsen@hotmail.dk (husk det er .dk) ? For nu finder jeg da aldrig en anden hund jeg vil have :-)

Anmeld

10. juli 2013

Rikk5124

Omonigho skriver:

ENDELIG ER DE HER! "JUGS" (Jack-Pug) 

Efter at have forsket i populære designracer i både ind- og udland, er vi kommet frem til at parre vores fantastiske Mops tæve med en ligeså fantastisk Jack Russel han. Resultatet kaldes på engelsk populært JUG, og er overvældende lækre, flotte, søde og smukke hvalpe! 
Hvalpene ligner rigtig meget mopshvalpe, men har selvfølgelig lidt mere snude, og en meget speciel farve, som indeholder alt fra lys fawn, et strejf af sølv, helt hen til sorte nyancer på ryggen og masken. 

Der er KUN 3 hanner tilbage, så skynd jer at komme forbi og opleve disse vidunderlige små væsner, og vælg jeres favorit! 

De små basser er født og opvokset lige midt i vores hus og familie, med børn, støj, og andre hunde. De er rigtig dygtige til at lave og tisse udenfor, og ellers er det på avisen. 

Hvalpene er ved salg vaccineret, chippet, ormebehandlet, og har sundhedsbog! 
Desuden medfølger hvalpepakke med halsbånd, foder, og et legedyr, de har været vant til. 

Hvalpene er klare til at flytte hjemmefra, fra den 01.06.2012 hvor de vil være lidt over 8 uger.

Jeg var med nede og hente hvalpen som i kaldte Jannik men som fik navnet Oskar.
Jeg ved godt at du sagde at du ikke ville lave flere hvalpe på din søde mops, men jeg var simpelthen så forelsket i Oskar at jeg ville hører dig om der er nogen chance for at du (inden for en nær fremtid) ville lave nogle hvalpe af samme slags ?
Eller kender nogle der har tænkt sig at lave den race hvalpe ?
Jeg håber du kan hjælpe mig
Mvh Rikke

Anmeld

6. august 2013

Karina Holde Jensen

Omonigho skriver:

ENDELIG ER DE HER! "JUGS" (Jack-Pug) 

Efter at have forsket i populære designracer i både ind- og udland, er vi kommet frem til at parre vores fantastiske Mops tæve med en ligeså fantastisk Jack Russel han. Resultatet kaldes på engelsk populært JUG, og er overvældende lækre, flotte, søde og smukke hvalpe! 
Hvalpene ligner rigtig meget mopshvalpe, men har selvfølgelig lidt mere snude, og en meget speciel farve, som indeholder alt fra lys fawn, et strejf af sølv, helt hen til sorte nyancer på ryggen og masken. 

Der er KUN 3 hanner tilbage, så skynd jer at komme forbi og opleve disse vidunderlige små væsner, og vælg jeres favorit! 

De små basser er født og opvokset lige midt i vores hus og familie, med børn, støj, og andre hunde. De er rigtig dygtige til at lave og tisse udenfor, og ellers er det på avisen. 

Hvalpene er ved salg vaccineret, chippet, ormebehandlet, og har sundhedsbog! 
Desuden medfølger hvalpepakke med halsbånd, foder, og et legedyr, de har været vant til. 

Hvalpene er klare til at flytte hjemmefra, fra den 01.06.2012 hvor de vil være lidt over 8 uger.

Hej .. 

Det var godt nok nogle søde hvalpe du havde.. Hvis du skulle få endnu  et kuld .. Vil jeg meget gerne købe en lille han .. 

Min e-mail er : karinaholde@hotmail.com.

eller Tlf : 26711882

mvh 

Karina Holde Jensen

Anmeld

6. august 2013

Isabella_mor

Sikke en fin blanding, især fordi de har farverne efter mopsen med snuden efter en Jack russel, de får da ingen problemer med vejrtrækningen  

Anmeld

6. august 2013

Isabella_mor

Sikke en fin blanding, især fordi de har farverne efter mopsen med snuden efter en Jack russel, de får da ingen problemer med vejrtrækningen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.