De skønneste smukkeste Mopse-blandinger!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2012

Kay

hvad koster sådan en??? og hvor i danmark bor de??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

Tullepigen90

4xGreve skriver:

Hvad koster de? Hvor i landet kan man finde jer? Hvor store bliver de? Hvordan er deres sind? Og hvad har de behov for som voksne tænker motion mm. 

Ja det vil jeg også rigtig gerne vide

Anmeld

24. maj 2012

4xGreve

Tullepigen90 skriver:

Ja det vil jeg også rigtig gerne vide

Ja det kunne være nogle dejlige oplysninger samt om de kan finde ud af at være alene hjemme mm. 

Vi står nemlig og gerne vil ha en lille hund og prøver seriøst at finde den! Vi har bare ikke fundet den rigtige endnu

Anmeld

24. maj 2012

emsaroto

ej hvor er de lækre!!

Anmeld

24. maj 2012

come2

Man kan altså ikke forvente at en lille hvalp kan være alene hjemme, det skal de først til at lære når de bliver taget fra deres mor.

Bare lige til info

Anmeld

24. maj 2012

4xGreve

Man kan altså ikke forvente at en lille hvalp kan være alene hjemme, det skal de først til at lære når de bliver taget fra deres mor.

Bare lige til info

Nej nej ikke endnu men når de er noget større.. Det er nemlig ikke alle hunde der kan det og da slet ikke længere tid af gangen!

Anmeld

24. maj 2012

Aabye

ALLE hunde kan lære at være alene hjemme.. Kan de ikke det er det fordi de har seperations angst og så skal der en adfærds behandler ind over.. 

Der er nogen hunde der har svære ved at lære det end andre.. Slædehundende f.eks.. 

Anmeld

24. maj 2012

FrkMR

Der er ingen hunde der kan lide at være alene hjemme.

Hunde er et flokdyr, og bryder sig derfor ikke om at blive forladt af deres flok.

Men man kan selvfølgelig lære de fleste det. Men man bør ikke få en hund hvis det er fordi den skal være meget alene hjemme. Så vil jeg anbefale en kat.

Hvad koster hvalpene?

Anmeld

24. maj 2012

Annana89

Ahhh Gud hvor er de skønne!! 

Anmeld

24. maj 2012

AnonymMor

Ejjjj ååååårh hvor er de bare søde og smukke !!!! Ih altså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.