Graviditet- Hovedpine!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2012

Faith

Camillos skriver:

Ja jeg må lige se tiden an og så ringe hvis det bliver ved.. Tak for svar 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

Camillos

Faith skriver:

Okay jeg har kun hovedpine ingen hævede ben et blodtryk på 113/68 kaster ikke op eller andet..

Så jeg tar den lige lidt med ro smiler! .. Men tak for svar det er altid rart der er nogle der er opmærksomme.

Anmeld

23. maj 2012

Faith

Camillos skriver:

Okay jeg har kun hovedpine ingen hævede ben et blodtryk på 113/68 kaster ikke op eller andet..

Så jeg tar den lige lidt med ro smiler! .. Men tak for svar det er altid rart der er nogle der er opmærksomme.

Super! Det var virkelig heller ikke for at sætte en skræk i livet på dig. Har bare så meget respekt for det skidt. Det endte rigtig tragisk med min veninde. Og efter det skete er jeg bare blevet totalt paranoid når folk (eller mig selv) synes de har det underligt i deres graviditet.

Anmeld

23. maj 2012

MKuhr

Camillos skriver:

Årh...  

Det er da også modbydeligt! Og den er bare ikke til at slippe af med 

nej og jeg nægter at tage smertestillende det har jeg i forvejen aldrig taget.

Anmeld

23. maj 2012

Camillos

Faith skriver:

Super! Det var virkelig heller ikke for at sætte en skræk i livet på dig. Har bare så meget respekt for det skidt. Det endte rigtig tragisk med min veninde. Og efter det skete er jeg bare blevet totalt paranoid når folk (eller mig selv) synes de har det underligt i deres graviditet.

åhhh.. det kan jeg godt forstå .. .. det er også rigtig grimt sådan noget.. 

Men jeg skal nok være opmærksom på det i al fald. Er ked af det endte tragisk med din veninde..

Anmeld

23. maj 2012

Camillos

Mrs. skriver:

nej og jeg nægter at tage smertestillende det har jeg i forvejen aldrig taget.

Det er jo det.. men hvis det bliver for slemt er man jo nok nødt til det.. der sker intet ved en eller 2 panodiler har min jordmor sagt.. 

Anmeld

23. maj 2012

MKuhr

Camillos skriver:

Det er jo det.. men hvis det bliver for slemt er man jo nok nødt til det.. der sker intet ved en eller 2 panodiler har min jordmor sagt.. 

nej har jeg også altid hørt men har virkelig haft ondt engang imellem, jeg led også af mange menstruations smerter lige før jeg blev gravid og der tog jeg heller ikke smertestillende, jeg laver vejrtrækningsøvelser og varmepude det tog det værste, og så var der en punkt manden kunne trykke på nede ved foden vi fandt i en zoneterapi bog, det hlajp også nægter at tage smertestillende.

Anmeld

23. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Er du blevet tjekket for jern mangel for nylig? Dit lave blodtryg ku også godt være grunden! Vh stine

Anmeld

23. maj 2012

Camillos

Mrs. skriver:

nej har jeg også altid hørt men har virkelig haft ondt engang imellem, jeg led også af mange menstruations smerter lige før jeg blev gravid og der tog jeg heller ikke smertestillende, jeg laver vejrtrækningsøvelser og varmepude det tog det værste, og så var der en punkt manden kunne trykke på nede ved foden vi fandt i en zoneterapi bog, det hlajp også nægter at tage smertestillende.

okay 

Anmeld

23. maj 2012

Camillos

StineW79 skriver:

Er du blevet tjekket for jern mangel for nylig? Dit lave blodtryg ku også godt være grunden! Vh stine

nej det er jeg faktisk ikke blevet tjekket for... det kunne være det måske...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.