Graviditet- Hovedpine!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.623 visninger
24 svar
0 synes godt om
23. maj 2012

Camillos

Ja jeg har lidt utrolig meget af hovedpine de sidste par uger! Det er somom der ligger en kugle inde under min hjerneskal og flytter sig Frem og tilbage og det gør av! Så at gå osv gør rigtig ondt .. 

tror jeg har den her væmmelige hovedpine over 2 døgn, den starter om aftenen tager til om natten og er rigtig slem næste morgen og så hele dagen. 

ca 2 gange om ugen får jeg den ØV PÅ ØV

Har ellers aldrig lidt af hovedpine før, nogle af jer andre der har prøvet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

MKuhr

Jep har haft hovedpine i 2 dage nu og har bare drukket så meget dle tiden.

Anmeld

23. maj 2012

Camillos

Mrs. skriver:

Jep har haft hovedpine i 2 dage nu og har bare drukket så meget dle tiden.

Årh...  

Det er da også modbydeligt! Og den er bare ikke til at slippe af med 

Anmeld

23. maj 2012

Faith

Hovedpine og følelsen af at gå i en "osteklokke" kan være tegn på svangerskabsforgiftning.

Jeg har osse haft voldsom hovedpine den sidste uges tid og blev gennemtjekket hos jordemoderen i forgårs. Hun målte blodtrykket og tjekkede om der var protein i urinen for at be- eller afkræfte svangerskabsforgiftning. Blodtrykket var heldigvis fint og ingen protein i urinen.

Synes du skulle smutte en tur til enten jordemoder eller læge. Bare for en sikkerheds skyld.

Anmeld

23. maj 2012

Camillos

Faith skriver:

Hovedpine og følelsen af at gå i en "osteklokke" kan være tegn på svangerskabsforgiftning.

Jeg har osse haft voldsom hovedpine den sidste uges tid og blev gennemtjekket hos jordemoderen i forgårs. Hun målte blodtrykket og tjekkede om der var protein i urinen for at be- eller afkræfte svangerskabsforgiftning. Blodtrykket var heldigvis fint og ingen protein i urinen.

Synes du skulle smutte en tur til enten jordemoder eller læge. Bare for en sikkerheds skyld.

kan man få svangerskabs forgiftning så tidligt i graviditeten da? ... Jeg er sådanset bare en rigtig røv til at ringe og spørge og få tid.. og der er langt til min jordmor hjemmefra

Anmeld

23. maj 2012

Faith

Camillos skriver:

kan man få svangerskabs forgiftning så tidligt i graviditeten da? ... Jeg er sådanset bare en rigtig røv til at ringe og spørge og få tid.. og der er langt til min jordmor hjemmefra

Ja det mener jeg altså godt man kan. Tror dog det er hyppigst i slutningen af graviditeten. Men har en veninde som fik konstateret svær svangerskabsforgiftning i uge 25.

Du kan altid ringe til nærmeste fødegang ligegyldigt hvilken by du befinder dig i. Så kan de vurdere om du skal tjekkes.

Anmeld

23. maj 2012

Camillos

Faith skriver:

Ja det mener jeg altså godt man kan. Tror dog det er hyppigst i slutningen af graviditeten. Men har en veninde som fik konstateret svær svangerskabsforgiftning i uge 25.

Du kan altid ringe til nærmeste fødegang ligegyldigt hvilken by du befinder dig i. Så kan de vurdere om du skal tjekkes.

Okay.. for min jordmor har kun konsultaion om mandagen.. ...Men hovedpinen forsvinder igen og er der så ikke et par dage, og jeg har bestemt ikke for højt blodtryk ? 

Så må jeg måske ringe og bestille en tid ..

Anmeld

23. maj 2012

Faith

Camillos skriver:

Okay.. for min jordmor har kun konsultaion om mandagen.. ...Men hovedpinen forsvinder igen og er der så ikke et par dage, og jeg har bestemt ikke for højt blodtryk ? 

Så må jeg måske ringe og bestille en tid ..

Sådan er min hovedpine osse... Kommer og går. Værst om morgenen.

Er sikker på der ikke er noget galt, men jeg havde nok ringet hvis jeg var dig.

Håber du er frisk som en havørn

Anmeld

23. maj 2012

Camillos

Faith skriver:

Sådan er min hovedpine osse... Kommer og går. Værst om morgenen.

Er sikker på der ikke er noget galt, men jeg havde nok ringet hvis jeg var dig.

Håber du er frisk som en havørn

Ja jeg må lige se tiden an og så ringe hvis det bliver ved.. Tak for svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.