Laver i barnets bog ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2012

LilleLene

*** skriver:

Jeg havde set hos Babysam, at de havde 'Mine første minder', men syntes at den var dyr.

Da vi så skulle købe barnevogn, skulle vi nå over et vist beløb for at opnå rabat, og så var min mand hurtig lige at ta' bogen med.

Jeg er adopteret, da jeg var 5mdr. gammel, så har ikke så meget fra den allerførste tid, og det ville jeg gerne have haft - særligt nu for sammenligning, og så er det bare hyggeligt at læse i, så ..

Jeg ville have investeret i én uanset hvad, som jeg kan skrive og berette i.

Så kan jeg godt forstå at du vil give dit barn sådan noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

LilleLene skriver:

Hej piger

Jeg har købt Barnets bog, og glæder mig så meget til at komme igang med den

Har i også købt én, eller er det noget man får i gave i jeres familie ?

Jeg købte den her nu, fordi den bare var den sødeste og bedste bog jeg havde set længe, og der skal skrives ting omkring graviditet og sådan, så det vil jeg gerne have som friske minder

Jeg har også stadig min egen fra da jeg var lille

Jeg har fået en, så jeg skal bare igang med at skrive i den..

Har i os allerede fået en masse gaver, eller er det bare os der for på¨forhånd??

Anmeld

23. maj 2012

LilleLene

DET Poulsen skriver:

Jeg har fået en, så jeg skal bare igang med at skrive i den..

Har i os allerede fået en masse gaver, eller er det bare os der for på¨forhånd??

en masse gaver ? nææ, men kunne da godt tænke mig nogle

Anmeld

23. maj 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

LilleLene skriver:

en masse gaver ? nææ, men kunne da godt tænke mig nogle

Hehe, jeg synes bare det er en smule underligt at vi har fået så meget på forhånd, og så regner man jo ikke rigtig med at der kommer nogle forbi når han så er ankommet - men så kan vi da ikke brokke os over for meget uro..

Anmeld

23. maj 2012

LilleLene

DET Poulsen skriver:

Hehe, jeg synes bare det er en smule underligt at vi har fået så meget på forhånd, og så regner man jo ikke rigtig med at der kommer nogle forbi når han så er ankommet - men så kan vi da ikke brokke os over for meget uro..

hvis det er kan jeg godt sende nogle af vores kommende gæster over

alle mine veninder kommer med den der "Så kommer jeg og besøger dig liiiige efter du har født"

Jeg tænker bare haleluja, tror de selv man vil have 40 mennesker rendende på én gang

Anmeld

23. maj 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

LilleLene skriver:

hvis det er kan jeg godt sende nogle af vores kommende gæster over

alle mine veninder kommer med den der "Så kommer jeg og besøger dig liiiige efter du har født"

Jeg tænker bare haleluja, tror de selv man vil have 40 mennesker rendende på én gang

Puha, det kan da også blive for meget af de gode..

Anmeld

23. maj 2012

LilleLene

DET Poulsen skriver:

Puha, det kan da også blive for meget af de gode..

nemlig

Anmeld

25. maj 2012

LotusCPH

Vi købte denne da den var lidt anderledes end de andre og der er nogle fantastiske billedillustrationer derinde og en nem og enkel tekst.

MINE FØRSTE ÅR

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. maj 2012

eliasogmor

LilleLene skriver:

Hej piger

Jeg har købt Barnets bog, og glæder mig så meget til at komme igang med den

Har i også købt én, eller er det noget man får i gave i jeres familie ?

Jeg købte den her nu, fordi den bare var den sødeste og bedste bog jeg havde set længe, og der skal skrives ting omkring graviditet og sådan, så det vil jeg gerne have som friske minder

Jeg har også stadig min egen fra da jeg var lille

jep jeg gør, jeg har købt til begge efter nakkefold, og startede allerede der med at skrive.....

Anmeld

25. maj 2012

LilleLene

LotusCPH skriver:

Vi købte denne da den var lidt anderledes end de andre og der er nogle fantastiske billedillustrationer derinde og en nem og enkel tekst.

MINE FØRSTE ÅR

Lækkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.