Laver i barnets bog ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.504 visninger
22 svar
0 synes godt om
23. maj 2012

LilleLene

Hej piger

Jeg har købt Barnets bog, og glæder mig så meget til at komme igang med den

Har i også købt én, eller er det noget man får i gave i jeres familie ?

Jeg købte den her nu, fordi den bare var den sødeste og bedste bog jeg havde set længe, og der skal skrives ting omkring graviditet og sådan, så det vil jeg gerne have som friske minder

Jeg har også stadig min egen fra da jeg var lille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

lio

Vi købte faktisk en før jeg blev gravid, bare så vi var sikre på at have lige den. Glæder mig til at fylde ud i den med billeder og dato for de forskellige minder. (den indeholder desværre intet om graviditeten sådet skriver jeg selv på pc og efter fødslen laver jeg det til en bog)

Anmeld

23. maj 2012

LilleLene

Laijona Äiti skriver:

Vi købte faktisk en før jeg blev gravid, bare så vi var sikre på at have lige den. Glæder mig til at fylde ud i den med billeder og dato for de forskellige minder. (den indeholder desværre intet om graviditeten sådet skriver jeg selv på pc og efter fødslen laver jeg det til en bog)

går den bare ligepå og hårdt med fødsel ?

Anmeld

23. maj 2012

lio

LilleLene skriver:

går den bare ligepå og hårdt med fødsel ?

Ja, men den er super sød...

http://www.saxo.com/dk/barnets-bog-minder-og-maerkedage-fra-de-allerfoerste-aar_jan-wade_hardback_9788779982925

et link til den  så du kan se den

Anmeld

23. maj 2012

LilleLene

Laijona Äiti skriver:

Ja, men den er super sød...

http://www.saxo.com/dk/barnets-bog-minder-og-maerkedage-fra-de-allerfoerste-aar_jan-wade_hardback_9788779982925

et link til den  så du kan se den

min er sådan en med alle mulige pop-op ting

Anmeld

23. maj 2012

lio

LilleLene skriver:

min er sådan en med alle mulige pop-op ting

Ihh.. lyder fint.. er den kønsbestemt?

Anmeld

23. maj 2012

LilleLene

Laijona Äiti skriver:

Ihh.. lyder fint.. er den kønsbestemt?

Nej
Jeg ved jo ikke kønnet

Anmeld

23. maj 2012

lio

LilleLene skriver:

Nej
Jeg ved jo ikke kønnet

Det var det jeg tænkte, mente ikk du gjorde.. jeg synes der er noget sødt over de bøger som ikke er kønsbestemte, de er så søde. og bryder mig ikke om at alt skal være enten lyserødt elelr låseblåt.

Anmeld

23. maj 2012

LilleLene

Laijona Äiti skriver:

Det var det jeg tænkte, mente ikk du gjorde.. jeg synes der er noget sødt over de bøger som ikke er kønsbestemte, de er så søde. og bryder mig ikke om at alt skal være enten lyserødt elelr låseblåt.

Nj det kan også bare blive alt for meget

Anmeld

23. maj 2012

LilleLene skriver:

Hej piger

Jeg har købt Barnets bog, og glæder mig så meget til at komme igang med den

Har i også købt én, eller er det noget man får i gave i jeres familie ?

Jeg købte den her nu, fordi den bare var den sødeste og bedste bog jeg havde set længe, og der skal skrives ting omkring graviditet og sådan, så det vil jeg gerne have som friske minder

Jeg har også stadig min egen fra da jeg var lille

Jeg havde set hos Babysam, at de havde 'Mine første minder', men syntes at den var dyr.

Da vi så skulle købe barnevogn, skulle vi nå over et vist beløb for at opnå rabat, og så var min mand hurtig lige at ta' bogen med.

Jeg er adopteret, da jeg var 5mdr. gammel, så har ikke så meget fra den allerførste tid, og det ville jeg gerne have haft - særligt nu for sammenligning, og så er det bare hyggeligt at læse i, så ..

Jeg ville have investeret i én uanset hvad, som jeg kan skrive og berette i.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.