En god skoletask til børnehaveklasse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2009

Heidi.

Jeg er også allermest til Jeva.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2009

Heidi.

Diana... skriver:

Nej jeg mente heller ikke lige dig

Hvad er det for en skoletaske? Ej hvor øv og mega dårlig service hvad var det for en butik?

Det er Neye i glostrup.... Det er en lego skoletaske.

Anmeld

22. april 2009

Diana...

Heidi-Godsk skriver:

Det er Neye i glostrup.... Det er en lego skoletaske.

Hi hi ja så kan jeg godt forstå du skriver sådan (undskyld neye medarbejder hvis der er nogen af dem her inde)

Hvilken en af dem den med 2 lynlås rum el et?

Lego skoletasker er ikke så lange i ryggen så der rigtig mange begynder børn der sagtens kan passe den store og så skal man bare tage den store da den så holder længere i den anden ende.

Anmeld

22. april 2009

Heidi.

Diana... skriver:

Hi hi ja så kan jeg godt forstå du skriver sådan (undskyld neye medarbejder hvis der er nogen af dem her inde)

Hvilken en af dem den med 2 lynlås rum el et?

Lego skoletasker er ikke så lange i ryggen så der rigtig mange begynder børn der sagtens kan passe den store og så skal man bare tage den store da den så holder længere i den anden ende.

Den med 2 rum.. Men den er alt for stor.. hun bliver helt væk når hun får den på.. Men vi gemmer den bare.
Hvor skal man så købe tasker?? For der findes ikke så vildt mange taskekæder her?

Anmeld

22. april 2009

Diana...

Heidi-Godsk skriver:

Den med 2 rum.. Men den er alt for stor.. hun bliver helt væk når hun får den på.. Men vi gemmer den bare.
Hvor skal man så købe tasker?? For der findes ikke så vildt mange taskekæder her?

2 rum ja det den store.

Hvis du kommer i nærheden af en Kaza ville jeg gå der ind der ved jeg at sælgerne af de forskellige skole tasker kommer rund og forklare os ALT om taskerne og hvordan de skal side osv. eller hos alle de små privat ejet butikker de plejer os og give sig tid til at hjælpe kunderne ordentligt. der vil selvfølgelig altid være nogen tosser. men kaza går meget op i den rigtige service.

Knus Diana tidligere Kaza medarbejder som synes det MEGA øv der ikke er nogen i jylland.

Anmeld

25. april 2009

Miamaja

Heidi-Godsk skriver:

Hej Kloge mødre

Min dejlige Frederikke skal starte i børnehaveklasse til sommer, og så er der jo det med skoletasken.
Vi havde ellers købt en fin en til hende med Disney Prinsesser... Og der hvor vi købte den sagde de at den var fiiin til hende.!!
Men den er fra 3. klasse og op viser det sig!! Og vi er jo ikke ude på at ødelægge hendes lille ryg. Jeg har set at Jeva bla laver de her nye tasker der er rigtig smalle i det. Er de til børnehaveklassebørn?

Kan i komme med lidt erfaring billeder links osv??

Kh Heidi

heidi hvor ser du GODT UD med dit nye haar paa billedet!!!!

Anmeld

25. april 2009

Lullaby

Me nu kan den ikke byttes

Hvorfor ikke?

Anmeld

25. april 2009

Heidi.

Miamaja skriver:

heidi hvor ser du GODT UD med dit nye haar paa billedet!!!!

Tark)) Hvor er du sød..

Anmeld

25. april 2009

Heidi.

Anja Nørreslet skriver:

Hvorfor ikke?

Fordi der ikke var nogen byttegaranti på den...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.