Frederikke får også selv lov at vælge.. Hun har også selv valgt den hun har fået, men den er jo for stor..Jeg syntes bare det er skræmmende at dem der sælger de tasker ikke aner hvad de snakker om.
Men Jeva er godt nok dyre... Her var det også farmor der skulle have betalt, men det er hun hoppet fra igen!!
Kh Heidi
Hmm øv at du tror det, håber det fordi du har været uheldig når du har været ude, for lige præsis skoletasker bliver man TÆSKET igennem for det er SUPER vigtigt at det er noget ordentligt der sider på de små børns ryg så jo vi ved godt hvad vi taler om. Men der os mange kunder der bare vælger at sige at vi ikke ved noget om det fordi de ikke vil betale for det.
Jeva er det bedste du kan købe både i kvalitet og til barnets lille ryg, ja de dyre men kvalitet og pris hænger sammen os hos tasker.
Der er nogen børn der er for små eller korte i ryggen og der ville jeg så vælge en lego.
Knus Diana

som har arbejdet i taskebutik i MANGE år og helt sikker ved hvad jeg snakker om når jeg sælger skoletasker, og synes absolut ikke det et sted man skal spare lige som sko de skal bruge deres ryg resten af livet.
Anmeld