En god skoletask til børnehaveklasse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.923 visninger
18 svar
0 synes godt om
22. april 2009

Heidi.

Hej Kloge mødre

Min dejlige Frederikke skal starte i børnehaveklasse til sommer, og så er der jo det med skoletasken.
Vi havde ellers købt en fin en til hende med Disney Prinsesser... Og der hvor vi købte den sagde de at den var fiiin til hende.!!
Men den er fra 3. klasse og op viser det sig!! Og vi er jo ikke ude på at ødelægge hendes lille ryg. Jeg har set at Jeva bla laver de her nye tasker der er rigtig smalle i det. Er de til børnehaveklassebørn?

Kan i komme med lidt erfaring billeder links osv??

Kh Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2009

Honningblomst

JEVA er jo altid godt og laver til de små..men ud og prøv i butikkerne...kommer jo an på hvor stor hun er og hvordan den sidder på hende...om hun skal gå eller cykle med den eller bare bliver kørt...skal der være sportstaske på og drikkedunk..er udseende vigtigt osv...mener tænk og test har lavet en undersøgelse engang.
Bertram skal også starte til sommer og får en han selv vælger...han skal selv gå i skole...han skal nok bare have en af dem der går til 3 klasse, da han jo er stor som en på 8-9 år.
Farmor betaler her...så der er frit valg på alle hylder.-smiler
Knus Eva..

Anmeld

22. april 2009

Heidi.

Frederikke får også selv lov at vælge.. Hun har også selv valgt den hun har fået, men den er jo for stor..Jeg syntes bare det er skræmmende at dem der sælger de tasker ikke aner hvad de snakker om.
Men Jeva er godt nok dyre... Her var det også farmor der skulle have betalt, men det er hun hoppet fra igen!!

Kh Heidi

Anmeld

22. april 2009

Honningblomst

Heidi-Godsk skriver:

Frederikke får også selv lov at vælge.. Hun har også selv valgt den hun har fået, men den er jo for stor..Jeg syntes bare det er skræmmende at dem der sælger de tasker ikke aner hvad de snakker om.
Men Jeva er godt nok dyre... Her var det også farmor der skulle have betalt, men det er hun hoppet fra igen!!

Kh Heidi

Her er sidste års modeller til meget billig penge og endda med penalhus og så er det ikke den samme taske som alle de andre har...vi har set på et par stykker derinde men Bertram skal jo med farmor, så det må blive sådan. Hvor er det strengt at springe fra en sådan aftale...synd for frederikke...
Knus..

Og linket: http://shop.jeva.dk/

Anmeld

22. april 2009

Heidi.

Eva skriver:

Her er sidste års modeller til meget billig penge og endda med penalhus og så er det ikke den samme taske som alle de andre har...vi har set på et par stykker derinde men Bertram skal jo med farmor, så det må blive sådan. Hvor er det strengt at springe fra en sådan aftale...synd for frederikke...
Knus..

Og linket: http://shop.jeva.dk/

Mange tak for det link Eva.. og sjovt nok så er der en af de tasker som frederikke har vist mig i sommers
Så hun får lov at kigge på hjemmesiden når hun kommer hjem fra børnehave

Kh Heidi

Anmeld

22. april 2009

Honningblomst

Heidi-Godsk skriver:

Mange tak for det link Eva.. og sjovt nok så er der en af de tasker som frederikke har vist mig i sommers
Så hun får lov at kigge på hjemmesiden når hun kommer hjem fra børnehave

Kh Heidi

Det var da så lidt-smiler- og skønt at det lige var en af dem hun ville have,...god jagt og vil da gerne lige se hvad hun vælger...
Knus..

Anmeld

22. april 2009

Heidi.

Eva skriver:

Det var da så lidt-smiler- og skønt at det lige var en af dem hun ville have,...god jagt og vil da gerne lige se hvad hun vælger...
Knus..

Det skal i nok få lov til

Anmeld

22. april 2009

Diana...

Kh Heidi

Hmm øv at du tror det, håber det fordi du har været uheldig når du har været ude, for lige præsis skoletasker bliver man TÆSKET igennem for det er SUPER vigtigt at det er noget ordentligt der sider på de små børns ryg så jo vi ved godt hvad vi taler om. Men der os mange kunder der bare vælger at sige at vi ikke ved noget om det fordi de ikke vil betale for det.

Jeva er det bedste du kan købe både i kvalitet og til barnets lille ryg, ja de dyre men kvalitet og pris hænger sammen os hos tasker.

Der er nogen børn der er for små eller korte i ryggen og der ville jeg så vælge en lego.

Knus Diana som har arbejdet i taskebutik i MANGE år og helt sikker ved hvad jeg snakker om når jeg sælger skoletasker, og synes absolut ikke det et sted man skal spare lige som sko de skal bruge deres ryg resten af livet.

Anmeld

22. april 2009

Heidi.

Diana... skriver:

Hmm øv at du tror det, håber det fordi du har været uheldig når du har været ude, for lige præsis skoletasker bliver man TÆSKET igennem for det er SUPER vigtigt at det er noget ordentligt der sider på de små børns ryg så jo vi ved godt hvad vi taler om. Men der os mange kunder der bare vælger at sige at vi ikke ved noget om det fordi de ikke vil betale for det.

Jeva er det bedste du kan købe både i kvalitet og til barnets lille ryg, ja de dyre men kvalitet og pris hænger sammen os hos tasker.

Der er nogen børn der er for små eller korte i ryggen og der ville jeg så vælge en lego.

Knus Diana som har arbejdet i taskebutik i MANGE år og helt sikker ved hvad jeg snakker om når jeg sælger skoletasker, og synes absolut ikke det et sted man skal spare lige som sko de skal bruge deres ryg resten af livet.

Jeg har heller ikke sparet.. Den vi købte kostede 599 kr... Me nu kan den ikke byttes.. Og dem i forretningen siger at tasken ikke er til børbehaveklassestart, og hende som har solgt os den kan SLET ikke huske os!

Anmeld

22. april 2009

Diana...

Heidi-Godsk skriver:

Jeg har heller ikke sparet.. Den vi købte kostede 599 kr... Me nu kan den ikke byttes.. Og dem i forretningen siger at tasken ikke er til børbehaveklassestart, og hende som har solgt os den kan SLET ikke huske os!

Nej jeg mente heller ikke lige dig

Hvad er det for en skoletaske? Ej hvor øv og mega dårlig service hvad var det for en butik?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.