Alder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2012

Tullepigen90

Metteris skriver:

Jaa, ville ønske der var en formel for hvor mange forsøg der skal til! Men det er jo fuldstændigt vilkårligt og afhænger af en masse ting! Iiiiiihhh...
Jeg vil nemlig også gerne kunne planlægge hvornår vi skal gå i gang med inseminationen!

Ja, mht arbejdsprøvningen - Jeg ved ikke helt hvad der skal ske. Jeg er i en behandling som slutter om et år ca, så ved ikke hvad de får ud af at sende mig i en arbejdsprøvning, jeg kan jo alligevel ikke arbejde når jeg går i fuldtid behandling :O

Ja lige præsic! Det er jo ikke så enkelt, men afhænger jo af mange ting. Det er også derfor det er sjovt at høre folks erfarringer med det.

Det lyder ikke til at kommunen har tænkt særlig langt
Måske det var en ide at tale med den afdeling/sted/læge, hvor du er i behandling om det. Jeg er selv alvorlig kronisk syg og det er tit at lægerne som jeg er tilknyttet har hjulpet mig med hensyn til kommunen og andre problemstillinger. Må jeg være så fræk at spørge hvad du fejler? Det er helt okay, at du ikke vil svare for det kommer jo ikke mig ved

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

Tullepigen90

Becks skriver:

Jeg er 28 år, og startede i behandling sidste år i august da jeg var 27..

Jeg er alene, og har PCO så er ikke så lige til at blive gravid..

Jeg har været igennem 4 behandlinger, august 2011, November 2011 som endte med en positiv test, men desværre fik jeg en SA..

3 behandling fik jeg i sidste måned, som var negativ og er så lige blevet insemineret idag og skal teste den 7/6..

Puha! Der skal kæmpes noget for at du kan få et lille vidunder
Jeg krydser fingre for at du den 7/6 står med en positiv test og at det lykkedes at gennemføre graviditeten

Anmeld

24. maj 2012

Metteris

Tullepigen90 skriver:

Ja lige præsic! Det er jo ikke så enkelt, men afhænger jo af mange ting. Det er også derfor det er sjovt at høre folks erfarringer med det.

Det lyder ikke til at kommunen har tænkt særlig langt
Måske det var en ide at tale med den afdeling/sted/læge, hvor du er i behandling om det. Jeg er selv alvorlig kronisk syg og det er tit at lægerne som jeg er tilknyttet har hjulpet mig med hensyn til kommunen og andre problemstillinger. Må jeg være så fræk at spørge hvad du fejler? Det er helt okay, at du ikke vil svare for det kommer jo ikke mig ved

Jeg sender en privatbesked

Anmeld

24. maj 2012

sus73

Tullepigen90 skriver:

Det er jeg ked af at høre Hvor gammel er du nu?

Jeg er 39 nu, og det er snart to år siden at jeg tog til samtale hos min læge første gang vedr. insemination. Det er først for nylig jeg fik at vide at mine egne æg ikke dur.

Ja det har været en hård proces at få at vide at jeg ikke kan få børn. Men jeg er videre nu, og om ikke så længe skal jeg til udlandet for at gennemgå en dobbeltdonation (både æg + sæd). Jeg har også søgt om adoption, så mon ikke det lykkes at blive mor på den ene eller den anden måde.

Anmeld

24. maj 2012

Tullepigen90

sus73 skriver:

Jeg er 39 nu, og det er snart to år siden at jeg tog til samtale hos min læge første gang vedr. insemination. Det er først for nylig jeg fik at vide at mine egne æg ikke dur.

Ja det har været en hård proces at få at vide at jeg ikke kan få børn. Men jeg er videre nu, og om ikke så længe skal jeg til udlandet for at gennemgå en dobbeltdonation (både æg + sæd). Jeg har også søgt om adoption, så mon ikke det lykkes at blive mor på den ene eller den anden måde.

Jeg håber at det lykkedes for dig Og alt muligt held og lykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.