Alder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2012

Tullepigen90

dorthemus skriver:

Ja i første forsøg

Ej hvor fantastisk! Gid det også vil gå så let for mig, når/hvis den dag kommer Jeg tror dog desværre ikke det kommer til at gå så let for mig, men hvor må det være fantastisk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

Metteris

Tullepigen90 skriver:

Jeg vil også meget gerne både skrive sammen med andre som enten overvejer donor eller har taget beslutningen og er igang

Det kunne være SÅ spændende på sidelinjen aT følge dig og din kæreste, nu hvor man selv er så frygtelig skruk

Jeg kan godt forstå at du ikke kan vente1 den ventetid er SÅ lang.
Jeg håber det bedste hos lægen i næste uge for jer/dig

Jaa, det er svært når man er helt skruk og man ser babyer over alt!

Jeg vil rigtig gerne vide mere om hvad mange forsøg der oftest skal til osv, vi håber jo på så hurtigt som muligt

Desuden er jeg sygemeldt, så det skal også lige passe ind i min behandling osv.
I dag har jobcenteret dog meldt ud at de vil sende mig i arbejdsprøvning, så er jeg lidt slået ud, for det er jeg slet ikke klar til, og jeg synes det er lidt uoverskueligt at gå i gang med baby samtidig med at man er i en vildt hård og stressende arbejdsprøvning!
Jeg har ellers fået af vide at arbejdsprøvningen tidligst ville ske om et år
MEN - jeg håber det at går, for jeg ville være ked af ikke at skulle have barn indenfor de næste par år!

Anmeld

23. maj 2012

Carl-Emil's mor

Tullepigen90 skriver:

Hej.
Jeg går lidt og tænker og overveje, at hvis jeg ikke finder den eneste ene at jeg så vil have et barn eller 2 med en donor, men hvor gamle var/er i?

Jeg håber nogen vil svare

fik et barn med min bedsteven som jeg valgte at blive kærester med.. forholdet smuttede 2 døgn efter min søn var født ( mit valg ) men vi har sådan en nogenlunde stabil "venskab" idag..

var jeg ikke blevet gravid eller fundet en jeg ville have et barn med så havde jeg valgt en donor når jeg ville være mellem 25-27 år ( dette besluttede jeg som 16 årig)

så forstår udemærket dine tanker

Anmeld

23. maj 2012

Tullepigen90

Metteris skriver:

Jaa, det er svært når man er helt skruk og man ser babyer over alt!

Jeg vil rigtig gerne vide mere om hvad mange forsøg der oftest skal til osv, vi håber jo på så hurtigt som muligt

Desuden er jeg sygemeldt, så det skal også lige passe ind i min behandling osv.
I dag har jobcenteret dog meldt ud at de vil sende mig i arbejdsprøvning, så er jeg lidt slået ud, for det er jeg slet ikke klar til, og jeg synes det er lidt uoverskueligt at gå i gang med baby samtidig med at man er i en vildt hård og stressende arbejdsprøvning!
Jeg har ellers fået af vide at arbejdsprøvningen tidligst ville ske om et år
MEN - jeg håber det at går, for jeg ville være ked af ikke at skulle have barn indenfor de næste par år!

Det kender jeg virkelig godt! Jeg ser også babyer overalt lige for tiden og kan næsten ikke snakke og tænke på andet

Det med hvor mange forsøg der skal til er også et af de spørgsmål, som jeg MEGET gerne ville vide. For hvis jeg ingen kæreste/mand har når jeg er omkring de 30 overvejer jeg at få et donorbarn, også især hvis det vil tage flere år som det jo gør for nogen...

Hvor er jeg ked af at høre om din arbejdsprøvning og kommunens beslutning. Jeg håber du klarer det og det ikke bliver så slemt

Anmeld

23. maj 2012

Tullepigen90

Carl-Emil's mor skriver:

fik et barn med min bedsteven som jeg valgte at blive kærester med.. forholdet smuttede 2 døgn efter min søn var født ( mit valg ) men vi har sådan en nogenlunde stabil "venskab" idag..

var jeg ikke blevet gravid eller fundet en jeg ville have et barn med så havde jeg valgt en donor når jeg ville være mellem 25-27 år ( dette besluttede jeg som 16 årig)

så forstår udemærket dine tanker

Mange tak for dit svar Dejligt at høre om andre og det betrykker mig meget at høre at du havde taget den beslutning som 16 årige for så føler jeg ikke at min beslutning som 21 årige er så mærkelig.

Hvor gammel var du da du fik din søn med din ven?

Anmeld

23. maj 2012

Carl-Emil's mor

Tullepigen90 skriver:

Mange tak for dit svar Dejligt at høre om andre og det betrykker mig meget at høre at du havde taget den beslutning som 16 årige for så føler jeg ikke at min beslutning som 21 årige er så mærkelig.

Hvor gammel var du da du fik din søn med din ven?

Det var også tidligt jeg bestemte det men har altid gene ville have børn i en forholdsvis ung alder jamen jeg fik min søn for 4Måneder sidden så da jeg var 23 fik jeg ham

Anmeld

23. maj 2012

sus73

Jeg startede i behandling da jeg var 37 år. Er ikke blevet gravid, og kan heller ikke blive det med egne æg.

Anmeld

23. maj 2012

Tullepigen90

sus73 skriver:

Jeg startede i behandling da jeg var 37 år. Er ikke blevet gravid, og kan heller ikke blive det med egne æg.

Det er jeg ked af at høre Hvor gammel er du nu?

Anmeld

24. maj 2012

Metteris

Tullepigen90 skriver:

Det kender jeg virkelig godt! Jeg ser også babyer overalt lige for tiden og kan næsten ikke snakke og tænke på andet

Det med hvor mange forsøg der skal til er også et af de spørgsmål, som jeg MEGET gerne ville vide. For hvis jeg ingen kæreste/mand har når jeg er omkring de 30 overvejer jeg at få et donorbarn, også især hvis det vil tage flere år som det jo gør for nogen...

Hvor er jeg ked af at høre om din arbejdsprøvning og kommunens beslutning. Jeg håber du klarer det og det ikke bliver så slemt

Jaa, ville ønske der var en formel for hvor mange forsøg der skal til! Men det er jo fuldstændigt vilkårligt og afhænger af en masse ting! Iiiiiihhh...
Jeg vil nemlig også gerne kunne planlægge hvornår vi skal gå i gang med inseminationen!

Ja, mht arbejdsprøvningen - Jeg ved ikke helt hvad der skal ske. Jeg er i en behandling som slutter om et år ca, så ved ikke hvad de får ud af at sende mig i en arbejdsprøvning, jeg kan jo alligevel ikke arbejde når jeg går i fuldtid behandling :O

Anmeld

24. maj 2012

Becks

Jeg er 28 år, og startede i behandling sidste år i august da jeg var 27..

Jeg er alene, og har PCO så er ikke så lige til at blive gravid..

Jeg har været igennem 4 behandlinger, august 2011, November 2011 som endte med en positiv test, men desværre fik jeg en SA..

3 behandling fik jeg i sidste måned, som var negativ og er så lige blevet insemineret idag og skal teste den 7/6..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.