Undertøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2012

bøgelund

Carina87 skriver:

Johannes er jo som bekendt ret stor... str. 86 kan gå, men 92 er efterhånden at forestrække.
Men hvad gør man så når h&m og deres fantastiske bodyer svigter??!! Kan kun få dem til str.86. Jeg har været rigtig glad for dem, da de ikke mister farve og form. 

Men det kan da ikke passe at min lille dreng skal til at have boxer-drenge på??!! Hvor køber I bodyer? Og holder de form og farve?

vi er gået over til undertøj til Anna. Jeg syns det er voldsomt sødt ,med små underbukser og/-eller undertrøjer. 

jeg var så træt af, at halvdelen af knapperne i bodyerne svigtede. og de sad slet ikke ordentligt her. men undertøjet er bare lækkert..  

vores dagplejere tager undertøjet af hende, når vi kommer op ad dagen.. så bliver det for varmt.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

Sofia

Carina87 skriver:

Tak Har to i str. 86 fra name it, jeg har arvet fra min søster. De er ret brede i det. Er det din erfaring at de udvider sig? 

Det har jeg ikke tænkt over faktisk.. Jeg har idag købt underbukser til Alfred i H&M spændende men gode i varmen så han ikke skal have body under t-shirt som anne siger.

Anmeld

23. maj 2012

AnneBJ

Ej altså, fordi jeg er skør og synes bodyer er for "babyede" til at udgøre tøj, betyder det jo ikke at det ikke må have det på! Felix bruger altid body (endnu - tror jeg køber undertøj når vi løber tør for bodyer i brugbar størrelse her inden længe), det er først herhjemme om eftermiddag at jeg putter ham i underbukser og t shirt hvis det ellers er tilpas varmt.

Størrelse 86/92 boxerne passer ham perfekt - dog er elastikken i livet slet ikke i brug, men han er også stadig en lang slank dreng...  

Anmeld

23. maj 2012

Maria-s

Skal vores små, små, SMÅ babyer nu til at bruge undertøj????!  Herhjemme har jeg slet ikke TÆNKT tanken, troede bodyer bare var sådan obligatoriske indtil de blev.... ja ble frie?

Hmm måske jeg også skulle til at se mig om efter undertrøjer og boxere til Noah-fisen...

det går jo altaaaaalt for stærkt!...  Men NEJ hvor er det dejligt med så meget de SELV kan i dag, kontra for et år siden

Anmeld

23. maj 2012

piadas

Jeg kan godt forstå, du er træt af, at du ikke kan få bodystockings i den størrelse, nu når du er så glad for dem!

Vores børn har altid brugt body'er, indtil de begyndte at pottetræne - jeg synes, body'er holder meget bedre på bleen, men når de skal til at pottetræne, er det meget nemmere med en up&go-ble og så et par underbukser udenover.

Bare en sludder for en sladder og ikke så mange gode råd herfra!

Håber du finder en løsning!

Anmeld

24. maj 2012

PeruBaby

Min muddi har fundet str. 92 i Bilka, som hun tog med herud sidst hun var på besøg

Jeg synes Bilkas bodyer holder pasformen godt og ikke bliver ulideligt brede. De er med knapper i halsåbningen - hvilket jeg LANGT bedre kan lide end amerikansk lukning. Jeg sværger til bodyer så længe Sofia kan gå med det. Her udgør bodyen tit overdelen med et par shorts eller en nederdel til. Det synes jeg har fungeret fint. Også fordi hun herhjemme tit vil have alt tøjet af... og kan finde ud af at tage både bukser og underbukser og ble af selv... så indtil hun skal pottetrænes synes jeg bodyer er super praktiske.

Speaking of which - Hvornår går man igang med pottetræning? Her har jeg købt en potte, som hun bare IKKE er vild med. Vi er startet med at hun kan sige "caca" (som jo betyder "bæ" på spansk). Sofia har én gang peget på bleen og sagt caca lige efter at hun havde lavet, og det synes jeg jo var en god start, men så har succeen desværre ikke gentaget sig siden. Sååå, nogle gode råd???

Anmeld

24. maj 2012

Marco2

PeruBaby skriver:

Min muddi har fundet str. 92 i Bilka, som hun tog med herud sidst hun var på besøg

Jeg synes Bilkas bodyer holder pasformen godt og ikke bliver ulideligt brede. De er med knapper i halsåbningen - hvilket jeg LANGT bedre kan lide end amerikansk lukning. Jeg sværger til bodyer så længe Sofia kan gå med det. Her udgør bodyen tit overdelen med et par shorts eller en nederdel til. Det synes jeg har fungeret fint. Også fordi hun herhjemme tit vil have alt tøjet af... og kan finde ud af at tage både bukser og underbukser og ble af selv... så indtil hun skal pottetrænes synes jeg bodyer er super praktiske.

Speaking of which - Hvornår går man igang med pottetræning? Her har jeg købt en potte, som hun bare IKKE er vild med. Vi er startet med at hun kan sige "caca" (som jo betyder "bæ" på spansk). Sofia har én gang peget på bleen og sagt caca lige efter at hun havde lavet, og det synes jeg jo var en god start, men så har succeen desværre ikke gentaget sig siden. Sååå, nogle gode råd???

Mht pottetræning har vi ikke brugt såkaldt "træning" Med Emily kom det helt naturligt at hun selv begyndte at ville på toilettet istedetfor at have ble på.

Anmeld

24. maj 2012

PeruBaby

Marco2 skriver:

Mht pottetræning har vi ikke brugt såkaldt "træning" Med Emily kom det helt naturligt at hun selv begyndte at ville på toilettet istedetfor at have ble på.

Hvor gammel var hun da hun begyndte på det??

Anmeld

25. maj 2012

Marco2

PeruBaby skriver:

Hvor gammel var hun da hun begyndte på det??

Hun var lige omkring 2 1/2 år. 

Anmeld

25. maj 2012

Lilje82

Vi bruger bodyer fra tøj og sko, de har dem til 15 kr. stykket. Men Noah er vi begyndt at bruge undertrøje og bokseshorts til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.