Undertøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.994 visninger
21 svar
0 synes godt om
22. maj 2012

CA

Johannes er jo som bekendt ret stor... str. 86 kan gå, men 92 er efterhånden at forestrække.
Men hvad gør man så når h&m og deres fantastiske bodyer svigter??!! Kan kun få dem til str.86. Jeg har været rigtig glad for dem, da de ikke mister farve og form. 

Men det kan da ikke passe at min lille dreng skal til at have boxer-drenge på??!! Hvor køber I bodyer? Og holder de form og farve?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

AnneBJ

Pas! Obelix bruger brugte bodyer, oftest fra Bilka, H&M og lignende.

I dag har jeg købt 3 par boxershorts til ham i H&M str. 86/92.. Jeg synes han er for stor til at blive sendt af sted i VS i body, og nogle gange er det altså for varmt med to lag på overkroppen. Men hvis man tager bodyen af, er der ikke rigtig "hold" på bleen længere... Det er mig der har en fix ide (også fordi de der boxere er noget af det sødeste i hele verden) så det er ikke sådan noget man er nødt til at gøre eller noget Anyway, i dag havde han så boxere og en t-shirt (lidt stor i det), på da vi legede ude, og han var slet ikke klamt varm som han var igår hvor han havde body på..

Det virkelig et indlæg fyldt med hjælpsomme råd hva'? 

Anmeld

22. maj 2012

CA

AnneBJ skriver:

Pas! Obelix bruger brugte bodyer, oftest fra Bilka, H&M og lignende.

I dag har jeg købt 3 par boxershorts til ham i H&M str. 86/92.. Jeg synes han er for stor til at blive sendt af sted i VS i body, og nogle gange er det altså for varmt med to lag på overkroppen. Men hvis man tager bodyen af, er der ikke rigtig "hold" på bleen længere... Det er mig der har en fix ide (også fordi de der boxere er noget af det sødeste i hele verden) så det er ikke sådan noget man er nødt til at gøre eller noget Anyway, i dag havde han så boxere og en t-shirt (lidt stor i det), på da vi legede ude, og han var slet ikke klamt varm som han var igår hvor han havde body på..

Det virkelig et indlæg fyldt med hjælpsomme råd hva'? 

Jamen jeg er da slet ikke klar til, at min lille dreng skal have rigtige underhylere på endnu

Synes du han er for stor til body i vs? He he 

Anmeld

22. maj 2012

Sofia

Name It laver dem i str. 92 og jeg mener faktisk de koster det samme som H&M

Anmeld

22. maj 2012

CA

Sofia skriver:

Name It laver dem i str. 92 og jeg mener faktisk de koster det samme som H&M

Tak Har to i str. 86 fra name it, jeg har arvet fra min søster. De er ret brede i det. Er det din erfaring at de udvider sig? 

Anmeld

22. maj 2012

AnneBJ

Carina87 skriver:

Tak Har to i str. 86 fra name it, jeg har arvet fra min søster. De er ret brede i det. Er det din erfaring at de udvider sig? 

det har jeg i hvert fald erfaret at de gør...

han er ikke for stor til body som undertøj, men som eneste tøj her i varmen  det er helt ok at synes jeg er lidt mærkelig

Anmeld

22. maj 2012

Janni.

Sidst vi manglede bodyer, sendte jeg kæresten i h&m. Og det var selvfølgelig str 92, vi også manglede. 

Det kunne man ikke få, men de sagde at man kunne bestille dem i deres webshop, så prøv tjek den ud. Vi gik over til boksershorts og undertrøjer. Det har vi bestemt ikke fortrudt.  

Nu får han lov til at bruge dem, han stadig kan passe og så er det slut. 

Anmeld

23. maj 2012

Elvers

Bare lige inden du køber name-it body'er, så ville jeg bare lige sige, at de er små i størrelserne!! Otto skal i hvert tilfælde have en størrelse større end ellers, når det gælder tøj fra name-it  

Jeg har slet ikke tænkt over, at de selvfølgelig skal have underbukser på, når de har t-shirts på... Jeg har da sendt Otto i vuggeren uden i dag.... Ej,ej, ej det er jo heller ikke nemt, når man ikke har været mor før der må skaffes undertøj ASAP!!! 

Og så er min holdning til body'er, at de må bruges indtil barnet ef vokset ud af den størrelse de kan fås i - uanset alder 

Anmeld

23. maj 2012

Mettemus

Hmmm... Nittemor her har sendt ungen afsted i body u ærmer, t-shirt og shorts. Havde slet ikke overvejet at de er så store at de skal have undertøj på. Synes bodyer er så dejligt praktiske... Jeg må lige i tænkeboks. Han svømmer i str 86 fra h&m, så gad vide om man overhovedet kan få boxershorts?

Anmeld

23. maj 2012

Mettemus

Så - ikke noget som helst brugbart fra min side!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.