Kan det mon være et "tegn"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

586 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. maj 2012

MetteMoell

Min kæreste og jeg har i ca 7 måneder prøvet at få en lillebror/søster. Men jeg har testet negativt hvergang selvom at jeg flere gange synes at jeg har haft samtlige symptomer :-( i nat drømte jeg så, at jeg fødte en lillebror! Sidst jeg drømte om at jeg var gravid og fik en pige var da jeg ventede vores datter! Så nu går jeg lidt om tænker om jeg måske kan være gravid nu? Og kan slet ikke vente til jeg kan teste, hvis jeg altså ikke får min mens!! Men er der andre ser har prøvet noget ligende ? Jeg tror meget på drømme og går faktisk meget op i det, men er bange for det måske osse er psyken der spiller ind her og at jeg bliver skuffet endnu engang over en negativ test :-( 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

Flowers

Man ved aldrig, men nu er ens drømme også meget styret af din underbevidsthed, fx hvis du går og tænker på graviditet til daglig

Anmeld

23. maj 2012

MetteMoell

Ja jeg tror desværre du har ret.. Men det var nu lidt mærkeligt for jeg tænker slet ikke så meget over det som jeg har gjort. Men nu må vi se om mens kommer eller hvad :-)

Anmeld

23. maj 2012

Troldemommi

Inden vi vidste at vi skulle have en pige drømte både min mand og jeg flere gange at vi skulle have en pige, og vi fik vores lille pige så ja jeg tror godt at vores drømme kan fortælle os noget :-)

Håber du tester positiv :-)

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.