væsken i fødderne osv.. ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Princesspigen skriver:

jeg har svært ved at se hvad masser af væske har med det at gøre.. men fair nok hvis det virker

pt er væske blalncen kun lige til at holde da jeg har så vildt meget kvalme og opkast stadig.. desværre..

men har jo så heller ikke hævelse endnu..  

Det har noget at gøre med at fedet binden den væske du har i kroppen, hvis ik du drikker nok! Det gir så væske i kroppen så du hæver op. Den væke du drikke " extra" hjælper altså med at presse væsken ud af kroppen, hvis du forstår?? 

I min sidste graviditet lignede jeg til sidste Michelin manden pga væske i kroppen. Denne gange drikker jeg mere og har stadig ik fået væske i kroppen. 

Ellers er svømning rigtig godt og lave endelig masser af venepumpe øvelser! Stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

Princesspigen

kvinde84 skriver:

Nej det lyder da også mærkeligt, at den bedste kur imod væske i kroppen skal være, at drikke mere væske  Men det er nu sådan det forholder sig. Ved ikke helt hvorfor det er sådan. Men hvis du leder lidt på internettet om ødemer og graviditet, så skal du nok se det råd dukke op alle steder

okay, tak skal du have

Anmeld

23. maj 2012

Princesspigen

StineW79 skriver:

Det har noget at gøre med at fedet binden den væske du har i kroppen, hvis ik du drikker nok! Det gir så væske i kroppen så du hæver op. Den væke du drikke " extra" hjælper altså med at presse væsken ud af kroppen, hvis du forstår?? 

I min sidste graviditet lignede jeg til sidste Michelin manden pga væske i kroppen. Denne gange drikker jeg mere og har stadig ik fået væske i kroppen. 

Ellers er svømning rigtig godt og lave endelig masser af venepumpe øvelser! Stine

arrr okay smart nok.. og tak

Anmeld

23. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Princesspigen skriver:

arrr okay smart nok.. og tak

Jep mega smart!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.