Gavekort sælges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.162 visninger
12 svar
0 synes godt om
22. maj 2012

Tullepigen90

Hej.
Jeg har vundet et gavekort på 250 kroner til http://www.barselskurven.dk/shop/frontpage.html
Jeg kan desværre ikke selv bruge gavekortet, så derfor ønsker jeg at sælge det.
KOM MED ET BUD!

N.B. Gavekortet skal dog bruges indenfor 3 måneder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

kimfrit

100 kr kunne da godt bruge et gavekort nu her hvor tiderne er økonomisk strenge  

Anmeld

23. maj 2012

Tullepigen90

kimfrit skriver:

100 kr kunne da godt bruge et gavekort nu her hvor tiderne er økonomisk strenge  

Det er desværre for lidt, men Jeg vil gerne sælge det for 200 kroner og så er der på mit gavekort også fri fragt

Anmeld

23. maj 2012

kimfrit

Tullepigen90 skriver:

Det er desværre for lidt, men Jeg vil gerne sælge det for 200 kroner og så er der på mit gavekort også fri fragt

Helt iorden, så springer jeg fra

Anmeld

23. maj 2012

Tullepigen90

kimfrit skriver:

Helt iorden, så springer jeg fra

Det er helt okay

Anmeld

23. maj 2012

Steph_Laurits

Jeg byder 100 kr. da du jo intet selv har givet for det, men derimod blot vundet det

Anmeld

23. maj 2012

Tullepigen90

StephanieJ skriver:

Jeg byder 100 kr. da du jo intet selv har givet for det, men derimod blot vundet det

Det er muligt jeg har det, men det laver ikke om på at jeg ikke vil forære den væk og slet ikke til nogle jeg ikke kender. Så vil jeg hellere selv bruge det på noget eller give det til en veninde.

Anmeld

23. maj 2012

Steph_Laurits

Tullepigen90 skriver:

Det er muligt jeg har det, men det laver ikke om på at jeg ikke vil forære den væk og slet ikke til nogle jeg ikke kender. Så vil jeg hellere selv bruge det på noget eller give det til en veninde.

Så gør du da bare det

Vidst begrænset hvem der vil give 200 kr. for et vundet gavekort på 250 kr. - men hver sin smag

Good luck!

Anmeld

23. maj 2012

Missq4

Syntes nu det er fær nok at hun vil 200 for det kan da godt være hun har vundet det men der for skal hun jo ikke sælge til under det halve af hvad det er være 

Anmeld

23. maj 2012

Tullepigen90

Missq4 skriver:

Syntes nu det er fær nok at hun vil 200 for det kan da godt være hun har vundet det men der for skal hun jo ikke sælge til under det halve af hvad det er være 

Tak for dit svar! Ville ønske der var en"synes godt om" knap

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.