En lille opdate fra os;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2012

Guldimaven

Majbrit skriver:

MEGA MEGA fint hår hun allerede har, hvor har hun bare nogle fine træk allerede, selvom hun er så lille!

Så længe hun har det godt og trives, så synes jeg bare du skal skyde hul i amningen (selvom jeg godt kan forstå du er ked af det). Heldigvis kan kontakten og nærheden fås på andre måder

Hvor er den sut fra i snakker om? Den ser sød ud

Den er fra noget der hedder difrax..  De reklamerer med, at så er der plads til den lille's næse!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

FrkLarsen

Kruse90 skriver:

Hej min skønne mødregruppe<3

Så fik jeg lige tid til at lave en lille opdate.

Det går super fint her Vi nyder begge lille Filucca.
Amningen kom ikke til at køre
Vi blev introduceret for en suttebrik på neonatal afdelingen og min mælkeproduktion faldt, når jeg brugte det. Det resulterede i at jeg skulle malke ud efter hver amning Det er bare ikke holdbart i længden og Filucca var for ivrig til at ville kæmpe. Vi har jo ikke haft mulighed for at tage et par hårde dage med kamp, pga. hendes vægttab.
Vi er derfor kørt over på flasken og så bliver hun ammet nogle gange, dog kun som hygge, og for at min mælkeproduktion stille bliver nedsat, så de ikke er så spændte. Der er faktisk allerede blevet bedre.
Men ØV Jeg havde sådan håbet på det amning, og der er jo bare så hyggeligt. Men som min sunhedsplejerske sagde, så er amning ikke alt, det vigtigste er at vores lille pige trives og tager på.
Hvilket hun jo har helt ret i.

Efter vi kørte over på flaske, begyndte hendes mave at drille og hun havde ikke haft afføring selv i 3 døgn Vi begyndte derfor igår at give laktulose, hvilket har resulteret i en god fyldt ble
Jeg havde aldrig troet jeg skulle blive så glad for en lorteble hehe

Imorgen kommer sundhedsplejersken igen, så vi er meget spændt på at se hvor meget hun har taget på. Det bliver også første gang vi skal hilse på vores egen Sidste besøg var en afløser pga. at vores egen havde ferie.

Håber i alle har det godt og nyder jeres små guldklumper, og jer der mangler at føde ønsker jeg alt held og lykke. Glæd jer, det er jordens største og mest fantastiske oplevelse.

OG billeder skal i da ikke snydes for

Kram Filucca og Carina<3

Hej smuksak 

Super dejligt med er update fra dig, det er altid en glæde at læse 

Øv at amningen ikke kom ordentligt op at køre, men hvad fanden, min datter har ikke taget skade af at få flaske 

Hvor er hun altså bare super lækker altså! Wooow nogen store dådyr øjne, man falder jo helt i svime 

Kææææmpe  

Anmeld

22. maj 2012

Kruse90

Guldimaven skriver:

Hehe, nemlig! Fordi farven er ikke ligemeget! Og det kan min kæreste godt have svært ved at forstå af og til!

hehe nej nemlig ikke
Ville jo være dejligt at det passede lidt til tøjet hahah

Anmeld

22. maj 2012

Kruse90

Majbrit skriver:

MEGA MEGA fint hår hun allerede har, hvor har hun bare nogle fine træk allerede, selvom hun er så lille!

Så længe hun har det godt og trives, så synes jeg bare du skal skyde hul i amningen (selvom jeg godt kan forstå du er ked af det). Heldigvis kan kontakten og nærheden fås på andre måder

Hvor er den sut fra i snakker om? Den ser sød ud

Du har helt ret søøde

Sig endelig til når du er parat til et møde
Jeg er færdig med min skole 20. juni og så er jeg ellers bare parat til en masse sjov

Kan se du har fået svar på hvor sutten er fra
Den er nemlig bare sååå sød

Kram

Anmeld

22. maj 2012

Kruse90

FrkLarsen skriver:

Hej smuksak 

Super dejligt med er update fra dig, det er altid en glæde at læse 

Øv at amningen ikke kom ordentligt op at køre, men hvad fanden, min datter har ikke taget skade af at få flaske 

Hvor er hun altså bare super lækker altså! Wooow nogen store dådyr øjne, man falder jo helt i svime 

Kææææmpe  

jaaa du har helt ret Det vigtigste er at hun trives.
Og det gør hun, hun er simpelthen bare så nem
Nogle gange mærker vi slet ikke at vi har en baby de gange hun tager en lur på 4 timer i træk Ja hvilket ret ofte sker hehe

Hun er så lækker og ligner sin mor Især da jeg var lille
Der er som at se mig selv hehe. Ret skægt

Kram

Anmeld

23. maj 2012

Majbrit

Guldimaven skriver:

Den er fra noget der hedder difrax..  De reklamerer med, at så er der plads til den lille's næse!

Det lyder godt nok smart med plads til næsen - og så gør det jo ikke noget at den er MEGA fin Den tror jeg, jeg vil se om jeg kan finde - så kan tiden da gå lidt med det

Anmeld

23. maj 2012

Majbrit

Kruse90 skriver:

Du har helt ret søøde

Sig endelig til når du er parat til et møde
Jeg er færdig med min skole 20. juni og så er jeg ellers bare parat til en masse sjov

Kan se du har fået svar på hvor sutten er fra
Den er nemlig bare sååå sød

Kram

Jeg vil meget gerne mødes, når hun er kommet ud. Det vil passe super godt at dine eksamener er overstået, for så er hun forhåbentlig også et par uger og vi har fundet en rytme. Skal nok blive super hyggeligt

Den er super sød - det er så skørt at man lige pludselig går op i sådan nogle småting som sutters udseende Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.