Kruse90 skriver:
Hej min skønne mødregruppe<3
Så fik jeg lige tid til at lave en lille opdate.
Det går super fint her
Vi nyder begge lille Filucca.
Amningen kom ikke til at køre
Vi blev introduceret for en suttebrik på neonatal afdelingen og min mælkeproduktion faldt, når jeg brugte det. Det resulterede i at jeg skulle malke ud efter hver amning
Det er bare ikke holdbart i længden og Filucca var for ivrig til at ville kæmpe. Vi har jo ikke haft mulighed for at tage et par hårde dage med kamp, pga. hendes vægttab.
Vi er derfor kørt over på flasken og så bliver hun ammet nogle gange, dog kun som hygge, og for at min mælkeproduktion stille bliver nedsat, så de ikke er så spændte. Der er faktisk allerede blevet bedre.
Men ØV
Jeg havde sådan håbet på det amning, og der er jo bare så hyggeligt. Men som min sunhedsplejerske sagde, så er amning ikke alt, det vigtigste er at vores lille pige trives og tager på.
Hvilket hun jo har helt ret i.
Efter vi kørte over på flaske, begyndte hendes mave at drille og hun havde ikke haft afføring selv i 3 døgn
Vi begyndte derfor igår at give laktulose, hvilket har resulteret i en god fyldt ble
Jeg havde aldrig troet jeg skulle blive så glad for en lorteble
hehe
Imorgen kommer sundhedsplejersken igen, så vi er meget spændt på at se hvor meget hun har taget på. Det bliver også første gang vi skal hilse på vores egen
Sidste besøg var en afløser pga. at vores egen havde ferie.
Håber i alle har det godt og nyder jeres små guldklumper, og jer der mangler at føde ønsker jeg alt held og lykke. Glæd jer, det er jordens største og mest fantastiske oplevelse.
OG billeder skal i da ikke snydes for
Kram Filucca og Carina<3
Hej smuksak 
Super dejligt med er update fra dig, det er altid en glæde at læse 
Øv at amningen ikke kom ordentligt op at køre, men hvad fanden, min datter har ikke taget skade af at få flaske 
Hvor er hun altså bare super lækker altså! Wooow nogen store dådyr øjne, man falder jo helt i svime 
Kææææmpe
Anmeld