En lille opdate fra os;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.179 visninger
16 svar
0 synes godt om
22. maj 2012

Kruse90

Hej min skønne mødregruppe<3

Så fik jeg lige tid til at lave en lille opdate.

Det går super fint her Vi nyder begge lille Filucca.
Amningen kom ikke til at køre
Vi blev introduceret for en suttebrik på neonatal afdelingen og min mælkeproduktion faldt, når jeg brugte det. Det resulterede i at jeg skulle malke ud efter hver amning Det er bare ikke holdbart i længden og Filucca var for ivrig til at ville kæmpe. Vi har jo ikke haft mulighed for at tage et par hårde dage med kamp, pga. hendes vægttab.
Vi er derfor kørt over på flasken og så bliver hun ammet nogle gange, dog kun som hygge, og for at min mælkeproduktion stille bliver nedsat, så de ikke er så spændte. Der er faktisk allerede blevet bedre.
Men ØV Jeg havde sådan håbet på det amning, og der er jo bare så hyggeligt. Men som min sunhedsplejerske sagde, så er amning ikke alt, det vigtigste er at vores lille pige trives og tager på.
Hvilket hun jo har helt ret i.

Efter vi kørte over på flaske, begyndte hendes mave at drille og hun havde ikke haft afføring selv i 3 døgn Vi begyndte derfor igår at give laktulose, hvilket har resulteret i en god fyldt ble
Jeg havde aldrig troet jeg skulle blive så glad for en lorteble hehe

Imorgen kommer sundhedsplejersken igen, så vi er meget spændt på at se hvor meget hun har taget på. Det bliver også første gang vi skal hilse på vores egen Sidste besøg var en afløser pga. at vores egen havde ferie.

Håber i alle har det godt og nyder jeres små guldklumper, og jer der mangler at føde ønsker jeg alt held og lykke. Glæd jer, det er jordens største og mest fantastiske oplevelse.

OG billeder skal i da ikke snydes for

Kram Filucca og Carina<3

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

Trolde_mor

Er ked af at høre med amningen, men det er jo som SP siger ikke det vigtigste, det vigtigste er at både du og hende trives. Og det kan nu også være hyggeligt med flaske, selvom det selvfølgelig ikke er det samme

Bliver spændende med SP i morgen

Hun er simpelthen bare så skøn med hendes fine mørke hår, det får en helt til at glæde sig endnu mere til sin egen datters ankomst

Anmeld

22. maj 2012

Guldimaven

Træls med amningen, men SP har jo ret..  Så længe jeres datter trives!!!

Dejligt med en opdate fra jer, og hvor ser hun dejlig ud!  Det bliver da lidt spændende hvad jeres egen sp siger imorgen.

Hvor længe har Jan barsel?

Anmeld

22. maj 2012

Guldimaven

Ps, den sut har jeg også overvejet at købe, da den skulle være så god..  Kan du anbefale den?

Anmeld

22. maj 2012

Kruse90

Guldimaven skriver:

Træls med amningen, men SP har jo ret..  Så længe jeres datter trives!!!

Dejligt med en opdate fra jer, og hvor ser hun dejlig ud!  Det bliver da lidt spændende hvad jeres egen sp siger imorgen.

Hvor længe har Jan barsel?

Ja det bliver super spændende

Jan har barsel denne uge her og ugen efter
Det er så dejligt at han har så lang barsel

Anmeld

22. maj 2012

Kruse90

Guldimaven skriver:

Ps, den sut har jeg også overvejet at købe, da den skulle være så god..  Kan du anbefale den?

Den er så god; vi er super glade for den, og det samme er Filucca<3

Hun tog den også med det samme

Anmeld

22. maj 2012

Guldimaven

Kruse90 skriver:

Ja det bliver super spændende

Jan har barsel denne uge her og ugen efter
Det er så dejligt at han har så lang barsel

Ja, det var da skønt at i kan være sammen så længe alle 3..

Super med sutten, så må jeg hellere anskaffe mig sådan en..

Anmeld

22. maj 2012

Kruse90

Guldimaven skriver:

Ja, det var da skønt at i kan være sammen så længe alle 3..

Super med sutten, så må jeg hellere anskaffe mig sådan en..

Jeg vil også ud og have købt nogle flere I flere farver hehe

Anmeld

22. maj 2012

Majbrit

MEGA MEGA fint hår hun allerede har, hvor har hun bare nogle fine træk allerede, selvom hun er så lille!

Så længe hun har det godt og trives, så synes jeg bare du skal skyde hul i amningen (selvom jeg godt kan forstå du er ked af det). Heldigvis kan kontakten og nærheden fås på andre måder

Hvor er den sut fra i snakker om? Den ser sød ud

Anmeld

22. maj 2012

Guldimaven

Kruse90 skriver:

Jeg vil også ud og have købt nogle flere I flere farver hehe

Hehe, nemlig! Fordi farven er ikke ligemeget! Og det kan min kæreste godt have svært ved at forstå af og til!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.