Positiv test 1 måned efter kirurgisk abort??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2012

Tanjadamgaard

Frk-Lotusblomst skriver:

Hej smukke..
Jeg tillader mig lige at svare for Frk.Ditte.

Hun har IKKE fået en abort frivilligt.. Hun mistede ligesom jeg..
Det er så kun 1 måned siden hun mistede og stiller derfor spørgsmåstegn ved om hun allerede kan være gravid igen. hvilket hun jo ØNSKER SIG BRÆNDENDE!
Og Ditte - jeg KRYDSER for dig at det er NY graviditet og ikke gammel der spøger!

Når man mister kan man miste spontant hvor man begynder at bløde.. Hvis alt kommer ud af sig selv er det godt.
Hvis det ikke gør kan man få en kiruigisk abort for at få resten ud..

Og så er der Missed abortion som er hvad jeg har oplevet.. Afhængig af hvor langt man er henne kan man få en medicinsk eller kirugisk abort..

Ingen af abortformerne er ved ovenstående tilfælde ønsket eller frivillige!

Mange tak for svaret søde

Det sætter da lige det hele, i et andet perspektiv. Men det er svært at vide hvad det drejer sig om, når man ikke ved hvad der er foregået.  

Krydser fingre for dig Ditte 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Tanjadamgaard skriver:

Mange tak for svaret søde

Det sætter da lige det hele, i et andet perspektiv. Men det er svært at vide hvad det drejer sig om, når man ikke ved hvad der er foregået.  

Krydser fingre for dig Ditte 

Det har du helt ret i søde.

Kan se du har fået en del flere svar, hæhæ.. Så nu har du da vist forstået det. hihi

Anmeld

23. maj 2012

Tanjadamgaard

DreamChild skriver:

Tak jeg er okay igen

Det kan være jeg ikke har fået læst tråden ordenligt igennem, men jeg har ikke fået indtrykket af at hun ikke ønskede graviditeten.

Hmm, det var fordi du skrev at grunden til man fik en kirugrisk abort var:

- at man ikke ønsker en graviditet

- eller at det kunne være MA 

Anmeld

23. maj 2012

Tanjadamgaard

Frk-Lotusblomst skriver:

Det har du helt ret i søde.

Kan se du har fået en del flere svar, hæhæ.. Så nu har du da vist forstået det. hihi

Hahah, ja det blev lige sat på plads 

Anmeld

23. maj 2012

Muhmi

FrkDitte skriver:

Hejsa alle jer!

Jeg tog en test i dag, sådan lidt for sjov.. og den viste positiv ret hurtigt!!

Jeg ved dog ikke helt om det kan passe, fordi jeg fik en kirurgisk abort d. 23. april. (var 10+1) Jeg burde da ikke kunne teste positiv allerede ?

Ved ikke hvornår jeg har haft ÆL.

Kan det være at der stadig er hcg i urinen efter sidste graviditet?

What to do?

Knus D.

Jeg blev gravid to uger efter jeg havde fået en MA så det kan altså godt lade sig gøre... Er det en ønsket graviditet? Hvis jeg må spørge altså...

Anmeld

23. maj 2012

**Ønskebabyen

FrkDitte skriver:

Hejsa alle jer!

Jeg tog en test i dag, sådan lidt for sjov.. og den viste positiv ret hurtigt!!

Jeg ved dog ikke helt om det kan passe, fordi jeg fik en kirurgisk abort d. 23. april. (var 10+1) Jeg burde da ikke kunne teste positiv allerede ?

Ved ikke hvornår jeg har haft ÆL.

Kan det være at der stadig er hcg i urinen efter sidste graviditet?

What to do?

Knus D.

for dig

Har du været ved lægen/snakket med lægen?

Anmeld

23. maj 2012

DreamChild

Tanjadamgaard skriver:

Hmm, det var fordi du skrev at grunden til man fik en kirugrisk abort var:

- at man ikke ønsker en graviditet

- eller at det kunne være MA 

Du skrev at du ikke forstod hvorfor hun havde fået en kirurisk abort, og om hun ønskede at være gravid eller ej? Og så prøvede jeg at fortælle at der kan være flere grunde til at man får sådan en.

Og at det ikke behøver være fordi man frivilligt vælger at få en Kirurisk abort. Nogle vil gerne igang hurtigt igen efter en abort, da man brændende ønsker sig et barn (mig selv inclusiv).
Og så håber man jo på den er der med det samme, lige som TS håber på

Anmeld

23. maj 2012

FrkDitte

Tøsen* skriver:

for dig

Har du været ved lægen/snakket med lægen?

Så er jeg på banen igen...tak for alle jeres indlæg

Jeg har været ved lægen i dag og få taget en blodprøve, skal have taget en mere på fredag.

Som der så rigtig er blevet skrevet, så fik jeg en kirurgisk abort fordi jeg fandt ud af at der slet intet foster var! Min livmoder og moderkage voksede som den skulle og der var også en "fostersæk" med væske, som altså bare var helt tom. Jeg havde alle de klassiske symptomer.

Kæresten og jeg tog ind på en privat klinik for at se hjerteblink, men skanningen viste kun en helt tom fostersæk. Det var vist det de kalder et vindæg. Kroppen tror der er et foster...producerer hormoner, brysterne bliver større osv...

Jeg vil selvfølgelig gerne være gravid igen, men havde slet ikke regnet med at det skulle være allerede nu.. Jeg havde det noget skidt med kvalme osv. så vil gerne lige ha en pause fra at være gravid nogle måneder.. 

Men måske jeg allerede er gravid igen.. superfedt hvis jeg er.. men jeg er osse helt okay med at vente lidt.. Jeg tager det som det kommer   Det er bare rart at få at vide om den positive test er reel..eller om det er den tidligere graviditet der spøger....

Tak for jeres krydsede fingre

Knus D.

Anmeld

23. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Tanjadamgaard skriver:

Hahah, ja det blev lige sat på plads 

Hehe ja.

Anmeld

23. maj 2012

FrkDitte

Muhmi skriver:

Jeg blev gravid to uger efter jeg havde fået en MA så det kan altså godt lade sig gøre... Er det en ønsket graviditet? Hvis jeg må spørge altså...

Ok, så det er ikke helt umuligt

Det er sådan set en ønsket graviditet. Jeg må indrømme at sidst jeg var gravid havde jeg det ikke særlig godt.. og jeg havde håbet på et par måneders "fri" før end jeg blev gravid igen..

Men er jeg gravid så er det jo superfedt!

knus

D.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.