Tøsen* skriver:

for dig 
Har du været ved lægen/snakket med lægen?
Så er jeg på banen igen...tak for alle jeres indlæg 
Jeg har været ved lægen i dag og få taget en blodprøve, skal have taget en mere på fredag.
Som der så rigtig er blevet skrevet, så fik jeg en kirurgisk abort fordi jeg fandt ud af at der slet intet foster var! Min livmoder og moderkage voksede som den skulle og der var også en "fostersæk" med væske, som altså bare var helt tom. Jeg havde alle de klassiske symptomer.
Kæresten og jeg tog ind på en privat klinik for at se hjerteblink, men skanningen viste kun en helt tom fostersæk. Det var vist det de kalder et vindæg. Kroppen tror der er et foster...producerer hormoner, brysterne bliver større osv...
Jeg vil selvfølgelig gerne være gravid igen, men havde slet ikke regnet med at det skulle være allerede nu.. Jeg havde det noget skidt med kvalme osv. så vil gerne lige ha en pause fra at være gravid nogle måneder..
Men måske jeg allerede er gravid igen.. superfedt hvis jeg er.. men jeg er osse helt okay med at vente lidt.. Jeg tager det som det kommer
Det er bare rart at få at vide om den positive test er reel..eller om det er den tidligere graviditet der spøger....
Tak for jeres krydsede fingre 
Knus D.
Anmeld