nu vil mig og xander

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. april 2009

ka li ja

ud og købe sandaler til ham. og måske et par kondier
vi har taget en fridag sammen i dag, og om lidt tager vi bussen til horsens og hygge shoppper
så vi krydser fingre for det ikke begynder at regne.. ellers er vi nærmest tvunget til at gå rundt i centeret. men pyt, bare det at vi kommer ud og hygger sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2009

Anja

Det lyder bare super hyggeligt ! God dag

Anmeld

22. april 2009

linemus

Årh, hvor hyggeligt. Det ku' være jeg skulle gøre det samme med Sebastian en dag - det vil han elske. Hav en rigtig god tur

Anmeld

22. april 2009

ka li ja

takker tøser
have arthur med i går, men ham orkede jeg ikke lige at ha med i bussen også!! puha, jeg var i rema med begge to forleden!! DET ER ABSULUT IKKE ANBEFALELSESVÆRDIGT!

vi ses senere

Anmeld

22. april 2009

linemus

ka li ja skriver:

takker tøser
have arthur med i går, men ham orkede jeg ikke lige at ha med i bussen også!! puha, jeg var i rema med begge to forleden!! DET ER ABSULUT IKKE ANBEFALELSESVÆRDIGT!

vi ses senere

HA HA - hvad siger du så til tre unger med hver deres mini-indkøbsvogn Så skal jeg nok love for, man går derfra lidt mere gråhåret end man plejer (især når den ældste samtidig har ædt en halv chokoladekanin inde i butikken i smug).

Anmeld

23. april 2009

ka li ja

linemus skriver:

HA HA - hvad siger du så til tre unger med hver deres mini-indkøbsvogn Så skal jeg nok love for, man går derfra lidt mere gråhåret end man plejer (især når den ældste samtidig har ædt en halv chokoladekanin inde i butikken i smug).

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!! ja godt man ikke har 3 børn.. hvor fedt der også lige blev ædt en kanin! det er bare så fucking pinligt
nå men turen var sådan lidt overgearet, så det kunne ha været mere hyggeligt, men det var ok og drengen fik et par sandaler, og så gik vi i bilka og fandt et par kondier til dem hver bagefter
så nu skal jeg arb sort resten af livet bare for at kunne betale min børns sko.. fuck jeg syntes de er dyre

Anmeld

23. april 2009

linemus

Hvad kom du af med? Jeg skal også have købt sko til hele banden, og det har vi bare ikke råd til, men de skal jo ha', og det skal også være ordentlige sko. Sebastian vil gerne have nogen, der kan blinke blåt...

Anmeld

23. april 2009

ka li ja

jeg købte nogle geox sandaler til 500kr som kan blinke blåt. hihi det ville xander nemlig også ha.
og arthurs er fra natura eller noget og de var på bud til 450 og så hver et par patrick til 99kr stk i bilka for jeg går ud fra sandalerne bliver brugt mest

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.