Fødested??:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2012

Mine3hjertebørn

Darling<3 skriver:

Jeg har lige booket en tid hos min læge og fortalte om min nye fødselsangst - jeg skal snakke med Hvidovre, om at flytte - tror bare jeg dropper det

Jeg vil ikke have min JM med til min fødsel, men så gerne at det var en jeg "kendte" og havde det godt med

Jah kan jeg godt forstå. 

Jeg har været heldig de to andre gange, at den JM jeg kendte var på vagt, så det er jeg utrolig taknemmelig for. 

Men på den anden side, når man først er i fødsel og i sin egen verden, så tror jeg på en måde det er lige meget hvem der er JM, bare det er en der er sød o kan hendes job ;-)

Men vi er vel alle trygheds mennesker og i sær når det er noget så stort og uvist man skal igennem. ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

PernilleogLouis

Har selv født på Hvidovre og kender rigtig mange som har født der og har aldrig hørt om nogen der har haft en dårlig oplevelse

Anmeld

22. maj 2012

twinny

Frejsmor skriver:

Herlev kan jeg varmt anbefale, der fødte jeg og alt personalet var super professionelle og rigtig søde.. Og Herlev må da ligge tættere på dig end Hvidovre?

Men jeg kender nu også mange der har født på Hvidovre og haft en rigtig god fødsel, så det skal du nu ikke være bange for..

God fødsel..

Samme oplevelse har jeg med Herlev... Og jeg bor i lyngby. Det taqer 10 min højst...

Anmeld

22. maj 2012

Darling<3

Frejsmor skriver:

Herlev kan jeg varmt anbefale, der fødte jeg og alt personalet var super professionelle og rigtig søde.. Og Herlev må da ligge tættere på dig end Hvidovre?

Men jeg kender nu også mange der har født på Hvidovre og haft en rigtig god fødsel, så det skal du nu ikke være bange for..

God fødsel..

For at være helt ærlig har jeg aldrig tænkt på Herlev - synes hospitalet virker sååå uhyggelig

Men jo, det ligget meget tættere på mig nu hvor vi bor heroppe

Anmeld

22. maj 2012

JH12

Chancen for at din JM er der på samme tid med dig er minimal.
Helt frit sygehus valg er der ikke - jeg kunne ikke selv bestemme, så det kommer også lidt an på hvor man bor.

Og jeg er overbevidst om at så snart du er i fødsel, vil du være fuldstændig ligeglad med hvem der hjælper. Og lige meget hvor meget personale der er på sygehuset, får du ikke mere end en JM og en assisent ( + måske en JM studerne ) Men det ville da være rart hvis der var en masse personale i tilfælde af der skulle ske noget.

Men jeg ønsker dig al mulig held og lykke. Jeg synes det er en hel fantastisk oplevelse at føde, og jeg kunne snart gøre det igen (har en nyfødt på 12 dage) Jeg synes personligt ikke du har noget at frygte, kun noget at glæde dig til

Anmeld

22. maj 2012

Kløver

Tror du kan snakke med din læge om det, her kunne jeg kun vælge kolding
Ang jordemoder, så ved man jo ikke hvilken jordemoder man får, da man jo kan føde på alle tider af døgnet, og tage lang tid, feks tog mit forløb med den ældste næsten 2 døgn i alt, og nåede at møde flere jordemødre.
Håber da du kan skifte, og tror det er meget forskelligt hvilken oplevelse man får, mange faktorer spiller ind, hvilket personale man bliver mødt af, egen indstilling, overskud, forløb og situationer

Håber du ender med at få en god fødsel uanset

Anmeld

22. maj 2012

mortilnoahogmelina

Jeg fødte på herlev søde . Og jeg er så glad for det . Jeg ville så gerne føde der igen ..
De var alle så søde Og hjælpsomme ..
Jeg fødte ikke selv med min jm men hende jeg havde var bare så super og hjælp rigtig meget ..

Anmeld

22. maj 2012

Mumto3

Darling<3 skriver:

Jeg har lige booket en tid hos min læge og fortalte om min nye fødselsangst - jeg skal snakke med Hvidovre, om at flytte - tror bare jeg dropper det

Jeg vil ikke have min JM med til min fødsel, men så gerne at det var en jeg "kendte" og havde det godt med

Det lyder som om at du skal have en privat jordmoder eller en Doula. Jeg kan godt forstå at du gerne vil have en kendt jordemoder (mange studier har også vist hvor godt og trygt det er for den fødende, men desværre er det dyrt og derfor har de offfenlige spareret det væk)

HVidovre har et rigtig godt ry! De er det støreste fødselssted i Danmark og de er top professionelle. Jeg hørte selv til Riget, men ønskede Hvidovre og kom ind alle 3 gange (men det er fordi de har hjemmefødselsordningen og jeg skulle føde hjemme). Men jeg kan fortælle dig at der er ca. 3.000 gravide der OM ÅRET der får nej til at føde på hvidovre. De har ca. 6.000 fødsler om året men 9.000 der ønsker at føde derude. Så der er helt sikker en anden gravid der vil blive lykkelig for at få lov til at få din plads, hvis du vælger af skifte.

Jeg ønsker dig alt muligt held og lykke med både fødested og fødsel!

Anmeld

22. maj 2012

Roselil

Profilbillede for Roselil

Jeg har født på Hvidovre og det var en god oplevelse.

Hvis du gerne vil have en kendt jordemoder med til fødslen, så må du nok hyre en privat

Anmeld

22. maj 2012

132319

Hillerød er et fantastisk hospital, jeg har haft to gode fødsler samt et neonatalforløb og kan ikke sætte en finger på noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.