Først ville jeg sige, at jeg er rigtig glad for at høre, at de fand ud, hvad han har, så de kan komme hurtigere på en løsning. Dejligt at høre, at man kan behandle det og han bliver rask igen.
Og så ville jeg fortælle, at det ville undre mig, at du ikke kunne tude! Selfølgeligt!!!!! Og du behøver ikke at gemme det fra dine børn, der er alstå en lovlig grund til at tude lige nu. Du siger, at du tuder fordi du synes, at det er så syndt, at Henrik er syg. Jeg synes, at min mor er en af de stærkeste mennesker jeg kender for alt, hvad hun skulle gå igennem i hendes liv. Og jeg har set hende tude og være rigtigt ked af det mange mange gange. Nogle gange, fordi vi var syge, nogle andre gange for nogle andre årsager. Jeg synes, at det er noget naturligt at du gør det, for det har været mange dage, hvor du bare gik rundt og var forvirret, for han ikke kunne trække vejret. Og nu pludseligt er han ikke hjemme og man tanker, om han har det godt osv. Og du mere du prøver at skjule din lyst til at græde, desto værre bliver det, synes jeg. Jeg synes, at du skal tude så meget du har lyst til og sige til Henrik og hans søster, at du gør det fordi, du elsker dem meget højt og er svært at se dem syge. Og at I heldighvis bliver meget glade igen, for han snart kommer hjem. Og så pyt med resten af verden!!!
Anmeld