Bare et hjertesuk herfra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2009

KarinaIda

Puha det lyder godt nok ikke rart med den omgang I har været igennem og er igennem nu.... Det med vejrtrækningsproblemer kan bare skyldes så mange ting... Og det kan sagtens skyldes en allergisk reaktion over for et eller andet!! Håber virkelig for jer alle sammen at han snart kommer på toppen og han kommer hjem til sin familie igen...

Go bedring med ham...

De varmeste tanker herfra....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2009

Mira0911

Rigtig god bedring til ham... Kæmpe Herfra

Anmeld

23. april 2009

Mimic

han er i bedring, og har endeligt sluppet den ilt maskine han blev tilkoblet da han blev indlagt i tirsdags, det viste sig at han havde vand i lungerne og en kraftig betændelse oveni... desuden er hans blodtryk alt for højt, og derfor kommer han ikke hjem før efter weekenden...

jeg er bare så frustreret lige nu... jeg savner ham så forfærdeligt, og har bare brug for at være sammen med ham hver dag... men han ligger på vejle sygehus og vi bor i kolding og busser er bare alt alt for dyrt, og samtidig skal jeg vise ham og vores datter at jeg er stærk og ikke være sådan et tudefjæs, men det er jeg... jeg tuder og tuder og har bare evigt ondt af mig selv selvom det er forkert... desuden har jeg en mor der absolut ikke bakker mig op men derimod bare kritiserer mig for at være den jeg er... kan ikke mere lige nu, men må jo bare hænge i...

Anmeld

23. april 2009

Cris

Først ville jeg sige, at jeg er rigtig glad for at høre, at de fand ud, hvad han har, så de kan komme hurtigere på en løsning. Dejligt at høre, at man kan behandle det og han bliver rask igen.

Og så ville jeg fortælle, at det ville undre mig, at du ikke kunne tude! Selfølgeligt!!!!! Og du behøver ikke at gemme det fra dine børn, der er alstå en lovlig grund til at tude lige nu. Du siger, at du tuder fordi du synes, at det er så syndt, at Henrik er syg. Jeg synes, at min mor er en af de stærkeste mennesker jeg kender for alt, hvad hun skulle gå igennem i hendes liv. Og jeg har set hende tude og være rigtigt ked af det mange mange gange. Nogle gange, fordi vi var syge, nogle andre gange for nogle andre årsager. Jeg synes, at det er noget naturligt at du gør det, for det har været mange dage, hvor du bare gik rundt og var forvirret, for han ikke kunne trække vejret. Og nu pludseligt er han ikke hjemme og man tanker, om han har det godt osv. Og du mere du prøver at skjule din lyst til at græde, desto værre bliver det, synes jeg. Jeg synes, at du skal tude så meget du har lyst til og sige til Henrik og hans søster, at du gør det fordi, du elsker dem meget højt og er svært at se dem syge. Og at I heldighvis bliver meget glade igen, for han snart kommer hjem. Og så pyt med resten af verden!!!

Anmeld

24. april 2009

Mimic

han fik lov til at komme hjem idag... er bare SÅ glad lige nu... han skal dog fortsætte med den medicin han fik på sygehuset og skal til et par kontroller her bagefter, men de mente godt han kunne komme hjem og slappe af i det gode vejr

Fra en lettet linda

Anmeld

24. april 2009

Mormilla

Linda skriver:

han fik lov til at komme hjem idag... er bare SÅ glad lige nu... han skal dog fortsætte med den medicin han fik på sygehuset og skal til et par kontroller her bagefter, men de mente godt han kunne komme hjem og slappe af i det gode vejr

Fra en lettet linda

Ej hvor godt! Det er jeg glad for at høre! I må ha en dejlig weekend

Anmeld

24. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
dejligt dejligt dejligt!!!
Må være skønt at få ham hjem!! Heldigvis bliver det dejligt vejr i weekenden,så måske kan vejret hjælpe ham lidt
Krammer

Anmeld

24. april 2009

Cris

Dejligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.