Bare et hjertesuk herfra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

853 visninger
17 svar
0 synes godt om
22. april 2009

Mimic

Henrik blev akut indlagt igår formiddags med vejrtrækningsbesvær, han blev koblet til ilt og det blev bedre men da jeg tog hjem var det igen slemt... jeg er så bange og så frustreret lige nu, især fordi de ikke ved hvad det er... jeg ved at lægerne nok har styr på det, men hvorfor siger de så ikke noget ????
jeg har ikke sovet i nat og heller ikke ret meget de foregånde nætter, fordi Henrik har vandret rundt og kæmpet for at få vejret, jeg er så bange for at det er noget farligt, og er konstant bange for at miste ham, har ikke lavet andet end at tude igår og idag med...

vi skal op til ham igen her idag, men samtidig er jeg splittet fordi vores datter skal passes af min mor igen igen... jeg har så dårlig samvittighed over for hende, især fordi jeg ved at hun har brug for mig, men det har Henrik jo også, så hvem skal jeg vælge, lige idag blev det Henrik der "vandt" men på fredag tager jeg revanche og tager en fridag med Jessica...

beklager det rodede indlæg men havde lige brug for lidt luft

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2009

Honningblomst

Det lyder sørme ikke godt...har han allergi, astma, ryger han eller???

Kunne du ikke tage jeres datter med på sygehuset, så bliver det heller ikke så trist det hele og han savner hende vel også??

Knus og god bedring med ham...

Anmeld

22. april 2009

Mimic

han har ikke astma eller bronkitis, han har eldrig røget og han har ingen allergier... Han savner bestemt jessica, men han vil ikke ha at hun skal se ham sådan og det bliver jeg nødt til at respektere

og tak for ønsket om god bedring

Anmeld

22. april 2009

A.

øv da søde du må hilse ham mange gang.. hvis det er så kan jeg altid passe jessica du siger bare til

Anmeld

22. april 2009

Honningblomst

Linda skriver:

han har ikke astma eller bronkitis, han har eldrig røget og han har ingen allergier... Han savner bestemt jessica, men han vil ikke ha at hun skal se ham sådan og det bliver jeg nødt til at respektere

og tak for ønsket om god bedring

Måske han har fået en allergisk reaktion...det kan jo komme som voksen, så måske det ikke er slemt...håber det bedste for jer og synd han ikke vil hun kommer...børn tænker jo ikke som voksne, så hun ville bare elske at se ham, tror du ikKE?
Knus..

Anmeld

22. april 2009

Mimic

Eva skriver:

Måske han har fået en allergisk reaktion...det kan jo komme som voksen, så måske det ikke er slemt...håber det bedste for jer og synd han ikke vil hun kommer...børn tænker jo ikke som voksne, så hun ville bare elske at se ham, tror du ikKE?
Knus..

jo halt klart og det ville også gi jessica en bedre forståelse for hvad der er galt med far... hun spørger jo efter ham og siger at far er på arbejde, fordi hun ikke ved bedre.... men jeg må resprktere det og så se om jeg kan overtale ham til at hun kommer med derop på fredag...

Anmeld

22. april 2009

Cris

Nej da! lad din pige være hos mormor og hygge, der sker ikke noget! I vores generation er vi alt for bange for at traumatisere børnene og meget tit kan de forstå meget mere end vi tror i så nogle tilfælde. Og hun er hos mormor, ikke hos nogle fremmed mennesker! Din mor kan sagtens give hende kærlighed og tryghed! Og du giver det samme og mere, når du henter hende. Lige nu er Henrik, der har brug for hjælp. Og de skal tage sig sammen på sygehuset og få lavet nogle test. Det kunne være allergi, det kunne være en betænelse, det kunne være mange ting. Men du skal få ham tjekket, hvis han har det så svært med at trække vejret og ikke bliver bedre. Puha! Det må være hård!!!!!!! Kom og ud til lægen igen, nogle gange synes jeg at de er lidt for afslappet... Jeg kan godt forstå at de er trætte af mødre, der kommer hver gang jeres små børns næse løber lidt. Men i den her tilfæld kan man se, at det er noget mærkeligt, og du har brug for at vide, om der er brug for en behandling. Skriv igen, når du får at vide et eller andet, nu sidder jeg her og tænker på dig meget!

Anmeld

22. april 2009

Mormilla

Ej det er jeg ked af at høre. Håber at han snart får det bedre!!!

Go bedring til ham og her er lige et stort til jer alle...

Anmeld

22. april 2009

MetteT

Rigtig god bedring med ham håber det viser sig ikke at være så slemt..

Mette

Anmeld

22. april 2009

charlottekri

Puha, det lyder søreme ikke rart!!! min lillebror havde noget lignende for lidt tid siden, hvor han havde meget besvær med at få vejret og hvor han hostede mega meget, og der var ingen læger der kunne fortæle ham hvad der var galt.. hver gang han fik et hosteanfald, brækkede han sig og kunne ikke holde til at gå bare lidt... Han har så et problem med leveren i forvejen (en medfødt fejl) men det er så gået i sig selv igen... gad nok vide hvad det var... men jeg ønsker ihvertfald din mand rigtig god bedring, og lad os endelig vide hvis der sker forandringer!!!
stort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.