Nej da! lad din pige være hos mormor og hygge, der sker ikke noget! I vores generation er vi alt for bange for at traumatisere børnene og meget tit kan de forstå meget mere end vi tror i så nogle tilfælde. Og hun er hos mormor, ikke hos nogle fremmed mennesker! Din mor kan sagtens give hende kærlighed og tryghed! Og du giver det samme og mere, når du henter hende. Lige nu er Henrik, der har brug for hjælp. Og de skal tage sig sammen på sygehuset og få lavet nogle test. Det kunne være allergi, det kunne være en betænelse, det kunne være mange ting. Men du skal få ham tjekket, hvis han har det så svært med at trække vejret og ikke bliver bedre. Puha! Det må være hård!!!!!!! Kom og ud til lægen igen, nogle gange synes jeg at de er lidt for afslappet... Jeg kan godt forstå at de er trætte af mødre, der kommer hver gang jeres små børns næse løber lidt. Men i den her tilfæld kan man se, at det er noget mærkeligt, og du har brug for at vide, om der er brug for en behandling. Skriv igen, når du får at vide et eller andet, nu sidder jeg her og tænker på dig meget!
Anmeld