Er der flere tilbage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2012

Guldimaven

Ma-lu skriver:

ORK NEEEEJ... Jeg også i samme 'båd'.! 

Har termin lørdag, så stadig 3 dage tilbage, men troede jeg havde aftalt med bebs at han ikke sku 'sove for længe' i mors mave 

Jeg skal til JM Idag, og er såå spændt på hvad hun siger og hvor stor hun tror han er - de har hele tiden sagt han er en ordenlig basse .! 

I uge 34 sagde de 3000 Gr

Jeg skal også til jordemor idag, og er også rigtig spændt.. Sidst kunne hun nemlig ikke finde ud af hvor min drillepind havde hans hoved henne! Så hun sagde, vi giver det en uge mere, ellers skal du til scanning..

Vildt med den vægt i uge 34.. Min har først lige rundet de 3000 efter jordemorens vurdering.. Men jeg ved heller ikke hvor meget de skøn jordemoren laver de passer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

Guldimaven

kvinde84 skriver:

Jeg har heller ikke født endnu, nu trode jeg altså at det kun var mig tilbage. Jeg har termin på torsdag. Er ved at gå til af utålmodighed nu, og det føles seriøst som om at ungen aldrig kommer ud  Jeg har det fint, men nu gider jeg altså ikke længere gå med en mave der kommer i vejen hele tiden, og begrænser ens bevægelighed.

Jeg har ikke været hjemme hos mig selv siden uge 30, da jeg pga truende for tidlig fødsel, ikke måtte være så langt fra hospitalet  Nu er der 2 dage til termin, og jeg har stadig ikke født, så for mig er alle tegn det rene bluf og snyd. Og ja, jeg har haft ALLE tegn, kraftige plukveer, tegnblødning, slimproppen røget, livmoderhalsen udslettet, diaré og nå ja, så har maven også hele tiden hængt lavt. Mega frustrerende at komme så langt, når det hele tiden har været lagt op til at jeg fødte før termin  Er selfølgelig super glad for at jeg ikke fødte for tidligt, men come on...

Hold da op, kan da godt forstå du er ved at være noget utålmodig! Hvis du har og har haft ALLE tegn på en fødsel, men nu hvor tiden er, så vil baby bare IKKE ud! Det er da noget af en drillepind, der gemmer sig derinde.

for at der snart sker noget!

Anmeld

23. maj 2012

Ma-lu

Guldimaven skriver:

Jeg skal også til jordemor idag, og er også rigtig spændt.. Sidst kunne hun nemlig ikke finde ud af hvor min drillepind havde hans hoved henne! Så hun sagde, vi giver det en uge mere, ellers skal du til scanning..

Vildt med den vægt i uge 34.. Min har først lige rundet de 3000 efter jordemorens vurdering.. Men jeg ved heller ikke hvor meget de skøn jordemoren laver de passer.

Jeg var til JM idag, 'bette' bebs blev skønnet til 4000gr 

Hva sagde din vægt???

Anmeld

23. maj 2012

Guldimaven

Ma-lu skriver:

Jeg var til JM idag, 'bette' bebs blev skønnet til 4000gr 

Hva sagde din vægt???

Hun sagde mellem 3300 og 3500 g..  Og hovedet står fast, så det super!! Det da noget af en basse din bette guldklump! 

Anmeld

23. maj 2012

Ma-lu

Guldimaven skriver:

Hun sagde mellem 3300 og 3500 g..  Og hovedet står fast, så det super!! Det da noget af en basse din bette guldklump! 

Fiiin størrelse

Her står han også som han skal, 

Ja ik helt bette

Anmeld

23. maj 2012

Guldimaven

Ma-lu skriver:

Fiiin størrelse

Her står han også som han skal, 

Ja ik helt bette

Dejligt han står som han skal..  Så må vi håbe, de snart vil ud!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.