Er der flere tilbage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.100 visninger
15 svar
0 synes godt om
22. maj 2012

Guldimaven

Er der flere tilbage, ud over mig! der mangler at føde???

Har det lidt som om, jeg er den eneste og at min guldklump aldrig kommer ud.

Ved jordemoren i sidste uge, kunne hun faktisk slet ikke finde ud af hvor han havde hovedet, men i bækkenet var det i hvert fald ikke.. Så det tyder ikke på, han vil mod udgangen..

Skal til jordemor imorgen igen, og hvis han stadig ikke har hovedet i bækkenet, skal vi til scanning for at se hvordan han ligger..

Nå, jeg håber i nyder jeres små guldklumper!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

Majbrit

Der er jo også mig Ingen trøst, men så er vi i hvert fald to

Jeg har termin lørdag, men lige pt har jeg det helt normalt, og det virker ikke til hun har travlt, så er begyndt at tænke i om hun bliver et juni-barn.. Men det kan jeg også godt leve med

Det eneste problem er faktisk... Det er aaaaalt for varmt!

Håber da han har vendt sig rigtigt i morgen, men ellers er det jo også en ekstra bonus at få en scanning her til sidst, det er så stort at ligge og se dem på skærmen. alt er som det skal være

Anmeld

22. maj 2012

Guldimaven

Majbrit skriver:

Der er jo også mig Ingen trøst, men så er vi i hvert fald to

Jeg har termin lørdag, men lige pt har jeg det helt normalt, og det virker ikke til hun har travlt, så er begyndt at tænke i om hun bliver et juni-barn.. Men det kan jeg også godt leve med

Det eneste problem er faktisk... Det er aaaaalt for varmt!

Håber da han har vendt sig rigtigt i morgen, men ellers er det jo også en ekstra bonus at få en scanning her til sidst, det er så stort at ligge og se dem på skærmen. alt er som det skal være

Ja, det hjælper da lidt på det ikke at være den eneste..

Men jeg har det ligesom dig, INGEN tegn overhovedet.. De må have det rigtig godt derinde! Jeg tænker også tænkt min bliver et juni barn, men håber alligevel jeg skulle være heldig og at han kom før!

Ja, jeg håber også han har vendt sig rigtigt og fundet udgangen.. Vil rigtig gerne føde ham normalt, så  for at han har lagt sig rigtig.

Men ja ellers er en ekstra scanning da en lille bonus.. Selvom sidst var i uge 35, og der kunne man ikke rigtig se så meget alligevel..

Anmeld

22. maj 2012

morbibi

Guldimaven skriver:

Ved jordemoren i sidste uge, kunne hun faktisk slet ikke finde ud af hvor han havde hovedet, men i bækkenet var det i hvert fald ikke.. Så det tyder ikke på, han vil mod udgangen..

Skal til jordemor imorgen igen, og hvis han stadig ikke har hovedet i bækkenet, skal vi til scanning for at se hvordan han ligger..

Jeg er her også endnu og jeg er endda gået over tid. Min termin var den 11.maj og imorgen skal jeg til scanning, for at se om der er vand og om hun stadig trives og så håber jeg på en hindeløsning og en ny tid til igangsættelse med ve-drop - gerne inden for en uge. Jeg er begyndt at ligne en elefant med al den væske i kroppen og ingen sko passer mere ej heller tøj og hvem gider købe nyt tøj nu

Anmeld

22. maj 2012

Guldimaven

morbibi skriver:

Jeg er her også endnu og jeg er endda gået over tid. Min termin var den 11.maj og imorgen skal jeg til scanning, for at se om der er vand og om hun stadig trives og så håber jeg på en hindeløsning og en ny tid til igangsættelse med ve-drop - gerne inden for en uge. Jeg er begyndt at ligne en elefant med al den væske i kroppen og ingen sko passer mere ej heller tøj og hvem gider købe nyt tøj nu

hold da op, hun lader da vente på sig!! Skal de ikke sætte dig igang når du er 2 uger over tiden, eller?

Anmeld

22. maj 2012

morbibi

Guldimaven skriver:

hold da op, hun lader da vente på sig!! Skal de ikke sætte dig igang når du er 2 uger over tiden, eller?

Jo, men af en eller anden grund, så gælder reglerne ikke, når det kommer til mig. Tænker helst ikke på det, for det gør mig rasende

Anmeld

22. maj 2012

Guldimaven

morbibi skriver:

Jo, men af en eller anden grund, så gælder reglerne ikke, når det kommer til mig. Tænker helst ikke på det, for det gør mig rasende

Ja, det kan jeg da godt forstå!  for at du snart går i fødsel..

Anmeld

22. maj 2012

morbibi

Guldimaven skriver:

Ja, det kan jeg da godt forstå!  for at du snart går i fødsel..

Takker

Anmeld

22. maj 2012

kvinde84

Jeg har heller ikke født endnu, nu trode jeg altså at det kun var mig tilbage. Jeg har termin på torsdag. Er ved at gå til af utålmodighed nu, og det føles seriøst som om at ungen aldrig kommer ud  Jeg har det fint, men nu gider jeg altså ikke længere gå med en mave der kommer i vejen hele tiden, og begrænser ens bevægelighed.

Jeg har ikke været hjemme hos mig selv siden uge 30, da jeg pga truende for tidlig fødsel, ikke måtte være så langt fra hospitalet  Nu er der 2 dage til termin, og jeg har stadig ikke født, så for mig er alle tegn det rene bluf og snyd. Og ja, jeg har haft ALLE tegn, kraftige plukveer, tegnblødning, slimproppen røget, livmoderhalsen udslettet, diaré og nå ja, så har maven også hele tiden hængt lavt. Mega frustrerende at komme så langt, når det hele tiden har været lagt op til at jeg fødte før termin  Er selfølgelig super glad for at jeg ikke fødte for tidligt, men come on...

Anmeld

23. maj 2012

Ma-lu

Guldimaven skriver:

ORK NEEEEJ... Jeg også i samme 'båd'.! 

Har termin lørdag, så stadig 3 dage tilbage, men troede jeg havde aftalt med bebs at han ikke sku 'sove for længe' i mors mave 

Jeg skal til JM Idag, og er såå spændt på hvad hun siger og hvor stor hun tror han er - de har hele tiden sagt han er en ordenlig basse .! 

I uge 34 sagde de 3000 Gr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.