Hvilke af disse navne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2012

Chamomile

Søde navne. Jeg har stemt Tristan & Lotus, elsker de 2 navne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

Missq4

jeg har stemt Victoria da jeg håber på at manden vil gå med til det navn hvis vi skal ha en lille pige og af drenge navn stemte jeg Tristan da det også er et navn jeg godt kunne finde på at bruge

Anmeld

22. maj 2012

MortilElias2010

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg har sammen en dejlig pige som hedder Sylvia. Og er nu igang med projekt baby nummer 2.  Vi har snakket meget om navne for sjovt, og her er nogle af dem der er kommet frem som vi kan lide, ville lige høre jeres mening om dem.

1. Sylvester
  2. Victoria (hedder jeg selv til mellemnavn)
  3. Tristan
  4. William
  5. Lotus

Personligt er jeg helt vild med Sylvia og Sylvester   Men bliver det for underligt, at de skulle hede noget så tæt på hinanden? I tilfældet det skullle blive en dreng.

Stem gerne på både et drenge navn og et pige navn.

Victoria & William har jeg stemt. Selvom Lotus er mit yndlingspigenavn sidestillet med Silke, men det klinger ikke så godt i mine ører til Sylvia 

Anmeld

22. maj 2012

Barbamama

Jeg har stemt Tristan og Lotus. De passer godt sammen med jeres datters navn!

Anmeld

22. maj 2012

Tullepigen90

Jeg har stemt på Sylvester af drengenavnene og jeg synes bare det er sødt med Sylvia & Sylvester ogat det ikke gør noget!

Af pigenavne stemte jeg på Lotus alligevel jeg ikke bryder mig om navnet, men jeg synes Sylvia og Victoria er for tætte og måske ville give noget mobning/drilleri, når både dronningen og kronprinsessen i Sverige hedder det

Jeg synes nu at Sylvia og Sylvester kunne være SÅÅ sødt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.