Hvilke af disse navne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2012

Pigent

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg har sammen en dejlig pige som hedder Sylvia. Og er nu igang med projekt baby nummer 2.  Vi har snakket meget om navne for sjovt, og her er nogle af dem der er kommet frem som vi kan lide, ville lige høre jeres mening om dem.

1. Sylvester
  2. Victoria (hedder jeg selv til mellemnavn)
  3. Tristan
  4. William
  5. Lotus

Personligt er jeg helt vild med Sylvia og Sylvester   Men bliver det for underligt, at de skulle hede noget så tæt på hinanden? I tilfældet det skullle blive en dreng.

Stem gerne på både et drenge navn og et pige navn.

Har stemt Tristan og Lotus 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

Lykke:)

Jeg har stemt Victoria og William. Det er de to navne jeg synes er sødest sylvia er gudesmukt, men alt for tæt op ad Sylvester

Anmeld

22. maj 2012

Kløver

Anonym skriver:

HHaMin kæreste og jeg har sammen en dejlig pige som hedder Sylvia. Og er nu igang med projekt baby nummer 2.  Vi har snakket meget om navne for sjovt, og her er nogle af dem der er kommet frem som vi kan lide, ville lige høre jeres mening om dem.

1. Sylvester
  3. Tristan
  4. William
  5. Lotus

Personligt er jeg helt vild med Sylvia og Sylvester   Men bliver det for underligt, at de skulle hede noget så tæt på hinanden? I tilfældet det skullle blive en dreng.

Har stemt tristan og Victoria, da det er dem jeg synes passer bedst til Sylvia, synes sylvester bliver alt for tæt op af storesøsters navn, lidt ligesom at kalde børnene Daniel og daniella eller simon og simone. Vi har selv en Daniel, og navnet dana var oppe at vende da vi ventede ham, da vi ventede lillesøster blev de 2 navne også for tæt op af hinanden, og valgte navnet Dina, som vi egentlig også synes bedre om
Men i bund og grund skal i jo gøre som i har lyst til, og hvad i synes, da det jo er jeres barn og jer som kommer til at bruge navnet

Anmeld

22. maj 2012

wamse

Tristan og Lotus :-)

Anmeld

22. maj 2012

Fenja09

Kan godt lide alle drengenavnene, men Sylvester og Sylvia er nok lige tæt nok på hinanden, så måske ville Tristan ikke være helt skidt  

Har stemt Viktoria af pigenavnene - Lotus minder mig simpelthen for meget om toiletpapir, så selvom navnet måske er meget sødt, synes jeg det er træls at forbinde det med. Og så er det jo derudover også et bilmærke

/Fenja

Anmeld

22. maj 2012

JH12

rikkeregnbue skriver:

Synes faktisk Sylvia og Sylvester lyder søøøødt!

Og Sylvia og Viktoria

Helt enig

Anmeld

22. maj 2012

Frøken J.

Har stemt på dem alle pånær Victoria og Sylvester. Synes sidstnævnte bliver for meget Syl-syl, som de andre siger Og Victoria er bare ikke mit yndlingsnavn. men de andre kan jeg godt lide

Anmeld

22. maj 2012

lycly

Jeg har stemt Tristan og Victoria

Anmeld

22. maj 2012

BellaCiinea

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg har sammen en dejlig pige som hedder Sylvia. Og er nu igang med projekt baby nummer 2.  Vi har snakket meget om navne for sjovt, og her er nogle af dem der er kommet frem som vi kan lide, ville lige høre jeres mening om dem.

1. Sylvester
  3. Tristan
  4. William
  5. Lotus

Jeg har stemt Tristan, Victoria og Lotus. 

Alt det der Syl... det bliver for meget =)

Til navnet Sylvia sys jeg også at Dahlia passer godt til =)

Anmeld

22. maj 2012

Levi&LilysMor

Hvad med:

Sylvia & Sigrid

Sylvia & Sofus

Sylvia & Silas/Cilas

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.