Billeder på IG til de nysgerrige (t)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2008

Lene76

Loggidut skriver:

det er jo vandvid....fååårk den er skøn....og så sidder den bare så perfekt på dig...
jeg er godt nok spændt på om jeg kan spændes så flot ind i sådan en kjole når det er mig....

aj hvor er jeg misundelig...på den fede måde...najse kjole do!

Du er velkommen til at låne min :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2008

birgittemarie

Neeeej, hvor er du bare smuk i den, Astrid!! Tillykke med den! Wauw, han dåner, ham husbond to be (L)
Knus fra Birgitte

Anmeld

10. marts 2008

Loggidut

Astrid P skriver:

Arhmen Loggi, selvfølgelig kan du da det!
Jeg havde virkelig frygtet at skulle se på kjole, jeg var så nervøs for om jeg ville komme til at stå og føle mig tyk og lasket. Jeg havde aldrig troet at min store krop ville kunne komme i sådan en kjole, men det var en rigtig god oplevelse og en super service. Der er en grund til at de fleste ender i en Lilly-model, for hold da op hvor havde de meget at vælge imellem...

ja netop...jeg tænkte at når jeg skulle have en størrelse mega stor, blev det noget med store pufærmer...og niks, det er jeg bare ikke til...var sindsyg bange for at komme til at ligne en marengskage...men det tror jeg egentlig ikke jeg vil være mere nu, for jeg kan da se du har været lige så nervøs....óg der har du virkelig gjort dig selv til skamme...for den kjole sidder bare flot på dig...
så jeg vil lige forsøge at glæde mig til den store dag, hvor det er mig der skal hefles i sådan en omgang tyld!

Anmeld

10. marts 2008

Loggidut

Lene76 skriver:

Loggidut skriver:

det er jo vandvid....fååårk den er skøn....og så sidder den bare så perfekt på dig...
jeg er godt nok spændt på om jeg kan spændes så flot ind i sådan en kjole når det er mig....

aj hvor er jeg misundelig...på den fede måde...najse kjole do!

Du er velkommen til at låne min :D

hep hep....du er sgu sød....kan du ikke oploade et billede af den...så kan jeg jo se om den er noget i retningen af hvad jeg havde forstillet mig. 8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.