Billeder på IG til de nysgerrige (t)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

772 visninger
13 svar
0 synes godt om
9. marts 2008

Astrid P

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2008

Anna-Rosa

piiiv ...Er det mon i groups du mener så? :'(:'( Hva så med MAAAAI! Jeg vil da også enormt gerne se den...hulk hulk:'(

Anmeld

9. marts 2008

Juniors mor

Har lige været inde og lure -og hvor er den bare fin, den klær' dig rigtig godt og du ligner en rigtig brud ;). Godt valg! Skal du egentlig have slør? Helle, der også vil giftes!!!

Anmeld

9. marts 2008

Helle30

[citat][f][småt]Anna-Rosa skriver:[/småt][/f] piiiv ...Er det mon i groups du mener så? :'(:'( Hva så med MAAAAI! Jeg vil da også enormt gerne se den...hulk hulk:'([/citat] Så smid da din e-mail add. til Susan, så hun kan sende dig en invitation. Du må nok lige overføre en 20'er til hende (vi betaler for pladsen derinde) men så er der også masser og masser af skønne babybilleder + billeder af træf mm. - Helle

Anmeld

9. marts 2008

ka li ja

neeeeej hvor er den flot astrid.
den klæder dig bare super!
og ja flot talje. gid det var mig:D
er der slæb på der?

Anmeld

9. marts 2008

Anna-Rosa

Godt så!! -gør jeg right away....ztanks;)

Anmeld

9. marts 2008

Astrid P

Tak tak tøser!

Helle: Nej, jeg skal ikke have slør, det så helt pjattet ud da jeg prøvede det.

Kalija: Ja, der er slæb på der, men det sidder underligt krøllet, så det giver ikke det rigtige look.

KH Astrid

Anmeld

9. marts 2008

ka li ja

Astrid P skriver:

Tak tak tøser!

Helle: Nej, jeg skal ikke have slør, det så helt pjattet ud da jeg prøvede det.

Kalija: Ja, der er slæb på der, men det sidder underligt krøllet, så det giver ikke det rigtige look.

KH Astrid

ja og den blir sikkert også beskidt. det frygter jeg på min kommende kjole. det er jo noget man gemmer(L)(L) så eer det træls den er helt sort.
syntes den er flot. kan altså godt li den krøller sådan:)

Anmeld

9. marts 2008

Loggidut

det er jo vandvid....fååårk den er skøn....og så sidder den bare så perfekt på dig...
jeg er godt nok spændt på om jeg kan spændes så flot ind i sådan en kjole når det er mig....

aj hvor er jeg misundelig...på den fede måde...najse kjole do!

Anmeld

9. marts 2008

Astrid P

Arhmen Loggi, selvfølgelig kan du da det!
Jeg havde virkelig frygtet at skulle se på kjole, jeg var så nervøs for om jeg ville komme til at stå og føle mig tyk og lasket. Jeg havde aldrig troet at min store krop ville kunne komme i sådan en kjole, men det var en rigtig god oplevelse og en super service. Der er en grund til at de fleste ender i en Lilly-model, for hold da op hvor havde de meget at vælge imellem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.